Care sunt termenele de execuție la Aeroportul de la Ghimbav, la această oră

Care sunt termenele de execuție la Aeroportul de la Ghimbav, la această oră

În urma definitivării procedurilor de achiziție publică, Consiliul Județean Brașov a încheiat cu SC PORR Construct SRL contractul având ca obiect execuția și finalizarea lucrărilor aferente investiției generale Aeroport Internațional Brașov – Ghimbav, cu următoarele obiective: execuție cale de rulare Alfa, execuție platformă de îmbarcare – debarcare şi extinderea rețelelor de canalizare și drenaj aferente pistei de decolare aterizare.

Valoarea contractului este de 31.631.476 lei (TVA inclus), iar fondurile sunt asigurate integral din bugetul județului Brașov pe anul 2018.

Ordinul de începere a fost emis în data de 3 august 2018, iar executantul se obligă să execute lucrările în termen de 110 zile calendaristice. Acest lucru înseamnă că în cazul în care condițiile meteorologice sunt favorabile, lucrările trebuie finalizate până la data de 21 noiembrie 2018. Concret, suprafețele de mișcare vor fi continuate prin construirea căii de rulare Alfa, a apronului (parcarea de aeronave) – unde vor putea staționa trei avioane mediu curier, precum și a acostamentelor. Acestea vor fi suprafețe betonate similare pistei, în interiorul cărora vor exista canalele de banizaj și canalizare. În funcție de evoluția fluxurilor de pasageri, proiectul permite extinderea ulterioară a acestor suprafețe. O altă componentă a investiției este asigurarea preluării apelor pluviale, atât de pe zona nou-construită, cât și de pe pistă, într-un colector principal de 1100 mm și deversarea lor în Bârsa.

„Am toată încrederea că graficul de lucrări și termenele stabilite vor fi respectate de către constructor. Vom face în așa fel încât să avem rapoarte de progres în fiecare lună. În același timp, continuăm derularea procedurilor pentru realizarea celorlalte obiective din cadrul proiectului, precum și demersurile la instituțiile abilitate, în vederea obținerii avizelor și autorizațiilor necesare viitorului aeroport. În cazul în care nu vor exista solicitări de clarificări sau de decalare a termenului, pe 3 septembrie se va încheia depunerea ofertelor pentru proiectare și construire platformă antisuflu, remiză PSI, gospodărie apă, clădire energetică, drumuri perimetrale, parcare și utilități. Tot în luna septembrie dorim să prezentăm fluxurile din interiorul terminalului de pasageri și soluția de arhitectură pe care am pregătit-o, astfel încât să putem lansa și licitația pentru construirea terminalului”, spune președintele Consiliului Județean Brașov, Adrian-Ioan Veștea.

  1. Este bine cand se porneste totusi cate o investiţie pentru Braşov sa fim optimisti . Bucureştenii ca să facă o extindere a aeroportului Otopeni au un buget de un miliard de euro pe când tot aeroportul din Braşov costă doar 57 de milioane de euro . Cu toate acestea Bucureştiul nu dă nici un ban din buget pentru aeroportul braşovenilor .Brasovul are nevoie de acest aeroport de vreo 100 de ani ca de aer ,pentru ca în caz de cataclisme, de urgente nationale si de deplasari economice rapide aeroportul poate fi o salvare . In toate analizele privind desemnarea Brasovului ca si capitala culturala, artistica sau orice eveniment important , ca si punctaj determinant este „Aeroportul” .Toti cei care nu gandesc astfel pentru Brasov vor invoca tot felul de curenti , de impacte defavorabile si mai stiu eu ce . Hitler cand facea autostrazi si aeroporturi in Germania fiti convinsi ca nu avea nici un studiu de curenti de forfecare ,de impact sau de fezabilitate si nemtilor le-a prins foarte bine . Nu stiu daca aeroportul Brasov va fi un succes financiar de la inceput dar sigur le va prinde foarte bine Brasovenilor si investitorilor care nu vor mai fi obligati sa faca din Bucuresti sau Sibiu cate 3-4 ore sa ajunga pana la Brasov. Credeţi-mă că mulţi îşi dau seama că după 2-3 ani aeroportul va trebuii mărit pentru că piaţa o va cere. Dupa cum vedeti nici un guvern nu a vrut sa ajute acest demers si deci cu atat mai mult este laudabil efortul judetului de eleborare a acestui proiect . La intrarea in judetul Brasov ar trebui instalat un panou cu toti cei care sau impotrivit acestui proiect iar pe primele locuri ar trebui sa fie Traian Basescu omul care a omorat rand pe rand Flota Romaniei, transportul feroviar si cel rutier (cand toti din jurul Romaniei construiau autostrazi el spunea la Marius Tuca ca Romania nu are nevoie de autostrazi ) , Radu Berceanu care spunea ca el cat va fi ministru transporturilor in Brasov nu se va construi aeroport.si in general PDL-ul , si multi altii . Sa privim acesta veste ca pe o raza de speranta si sa ajutam fiecare dintre noi cu ce putem , chiar si cu influenta . Ma asteptam mai mult de la domnul Tiriac care stie destul de bine cand a venit cu investitorul American pentru Stegu Rosu (uzinele Roman) in anul 1992 , acesta i-a spus ca ar veni dar daca nu este aeroport nu.Dragi Braşoveni lupta voastră trebuie să fie pentru obiectve care ne fac bine nouă ,nu sibienilor nu bucureştenilor , nu târgumureşenilor nu oltenilor sau moldovenilor . Noi avem cel mai frumos ţinut din această ţară şi pentru asta suntem loviţi de toţi nefericiţii din această ţară şi nu numai. Hai să ne păstrăm foţele pentru a milita pentru idealurile Braşovului şi să nu intrăm în jocuri care se vor schimba la conducerea ţării olteni cu alţi olteni şi pe care îi doare undeva de Braşov. Dumnezeu să îi binecuvânteze pe braşoveni şi pe Braşov.Dacă noi nu facem ceva pentru noi nimeni nu va face pentru noi ba chiar î-ţi vor băga şi beţe în roate .Binele ţi-l faci tu singur nu ţi-l face nimeni.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate