Ai o întâlnire de afaceri și nu ai birou? Acum poți să îți închiriezi unul cu ora!

Prețurile foarte mari de pe piața imobiliară și lipsa locurilor de parcare sunt de multe ori un calvar pentru un antreprenor.

Din această cauză, un brașovean s-a gândit să pună la punct o afacere care să vină în ajutorul celor care doresc să aibă întâlniri discrete cu clienții lor, indiferent că este vorba despre încheierea unui contract sau recrutare de personal, avocați sau notari care vin din alte locuri în  municipiul Brașov și nu au un birou.

„Ai nevoie de un spatiu profesional pentru un timp limitat? Vrei un loc unde să îți poți desfășura întâlnirea de afaceri sau să îți poți finaliza prezentarea către un client? În același timp, cauți toate condițiile pe care ți le-ar oferi un birou privat? Prin sistemul de închiriere «birou cu ora» îți oferim de-acum o mai mare flexibilitate în activitatea de birou. Și, pentru că, de cele mai multe ori, dezvoltarea afacerii implică o anumită mobilitate, noi am venit în întâmpinarea acestor nevoi cu posibilitatea închirierii unui birou doar pentru o singură oră”, îi explică Dumitru Mălinaș, cel care a pus la punct această oportunitate, unui client.

Biroul pentru întâlniri este complet mobilat și utilat. Poate fi închiriat doar atunci cand apare nevoia.

„Prin acest serviciu dorim să oferim ocazia clienților noștri de a rămâne productivi în cadrul deplasarilor, beneficiind de liniștea, suportul și resursele dedicate unui business. Biroul nostru este situat în centrul Brașovului, pe strada Alexandru Ioan Cuza nr.24 și este deschis între orele 8.00 și 17.00, dar nu este un interval orar fix și putem discuta orice variantă”, mai spune Mălinaș.

Ce servicii sunt oferite

  • – Spatiu de lucru confortabil si bine echipat
  • – Conexiune securizata WiFi
  • – Disponibilitatea de a folosi un ecran LCD
  • – Servicii de imprimare, scanare si copiere
  • – Parcare gratuită

Mai multe informații puteți obține la numărul de telefon 0737.22.00.00.

Leave a Reply

Your email address will not be published.