Protecția Consumatorului s-a autosesizat în cazul sistării apei potabile

Protecția Consumatorului s-a autosesizat în cazul sistării apei potabile

Comisarul șef regional de la Protecția Consumatorului, Sorin Susanu, ne-a confirmat faptul că s-a autosesizat în scandalul privind neinformarea populației asupra sistării apei potabile, ca urmare a inundațiilor din ulimtele zile.

Problema sesizată de newsbv.ro, referitoare la modul cum s-a făcut comunicarea situțaiei de criză de către managerii Compniei Apa, nu a rămas fără ecou. În primul rând, nu se punea problema că „am fost luați prin surprindere”, pentru că se știa că există un Cod Roșu de inundații pe râul Tărlung.

Astfel, populația ar fi trebuit avertizată să își facă rezerve de apă potabilă cu mult timp înainte să fie sistată alimentarea orașului. Apoi, prima comunicare de la Compania Apa în spațiul public a venit abia seara, în jurul orei 18.00, prin intermediul Primăriei, care a anunțat presa. Pe site-ul instituției nu era publicat absolut nimic despre situația existentă. Iar bomboana pe colivă este să anunți seara că furnizezi apă la cerere cu cisterna după ce ai închis robinetul dimineața…
În plus, Susanu a precizat că va verifica și buletinele de analiză ale apei, pentru a vedea dacă apa furnizată în sistem era potabilă, conform parametrilor contractuali.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate