Un nou brand la Braşov – Perrier tulburel de Tâmpa

Perrier tulburel de Tâmpa, în cele trei variante. La cea din dreapta, se pare că se va renunța

Stăpânul Apelor, numit şi Poseidon din Carpaţi, Dorin Fătu de la Compania Apa, a lansat zilele trecute, cu o amplă desfăşurare de forţe din partea Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă şi nu numai, un nou brand la Braşov – Perrier tulburel de Tâmpa. Deja s-au făcut demersurile necesare pentru înregistrarea mărcii la OSIM, iar produsul va fi unul DOC (cu Denumire de Origine Controlată).

Primul care a lăudat demersul a fost prefectul Marian Rasaliu, care a declarat presei că „Fie apa cât de rea, tot mai bună-i la reţea!”. Întâiul reprezentant al Guvernului în teritoriu a tunat şi fulgerat împotriva reprezentanţilor Direcţiei de Sănătate Publică, care au dat un comunicat în care se pretindea că apa nu ar fi potabilă, în timp ce Poseidonul din Carpaţi susţinea sus şi tare că Perrieriul tulburel de Tâmpa fiert şi răcit produce curcubee pe cerul gurii.

Am cerut oficial un punct de vedere de la primarul George Scricparu şi preşedintele Consiliului Judeţean Adrian Veştea, dar aceştia tac de nu se mai opresc. Au fălcile încleştate de mâl, pentru că ei au primit varianta „Esență de Perrier tulburel de Tâmpa”.

Pe de altă parte, surse suspect de bine informate ne-au dezvăluit că, la Primărie, e forfotă mai mare ca atunci când descind ăia de la DNA. Se lucrează febril pentru elaborarea Studiului de Impact, de Fezabilitate, a Proiectului Tehnic și de Execuție pentru înlocuirea statuii lupoaicei din fața Primăriei cu una, în care să fie reprezentat, în mărime naturală, Poseidonul din Carpați, cu o privire scrutătoare la terasele de pe Republicii și cu tridentul îndreptat amenințător către ruinele Panoramicului de pe Tâmpa. Aici va fi un loc de pelerinaj și unde se vor depune ofrande de către cei afectați de inundații. Demersurile au primit binecuvântarea Zeusului local.

Având în vedere stategia municipalității, nici șeful administrației județene nu se lasă mai prejos. Pentru că nu a putut da o dispoziție verbală, a convocat o ședință deîndată a plenului Consiliului Județean prin SMS. Scopul este elaborarea în regim de urgență a unei strategii durabile de promovare a brandului „Perrier tulburel de Tâmpa”. Una dintre măsuri este prezentarea spre degustare a noului produs la Târgul de turism de la Berlin, în cele trei variante, așa cum arată în fotografia alăturată. Aceleași surse suspect de bine informate susțin că la varianta din dreapta se va renunța, pentru că nu prea are succes la public. De asemenea, în paralel se va organiza un concurs unde premiul cel mare va fi câștigat de cel ce va prezenta cel mai inspirat logo pentru „Perrier tulburel de Tâmpa”. Logo-ul va fi afişat alături de imaginea Poseidonului din Carpaţi nu doar pe etichetele de tulburel, ci şi pe tricourile echipei de baschet feminin.

Bineînţeles, există şi un mic grup de ultraortodocşi nemulţumiţi, reuniţi sub haştagul Rezist, care au anunţat ample proteste spontane în weekend în fața Prefecturii. Aceştia susţin că Poseidonul din Carpaţi, pe care-l numesc Întunericirea Apelor, ar fi unealta Necuratului. De cealaltă parte, ortodocșii aflați la putere spun că tulburelul face minuni dumenzeiești și vorbesc despre faptul că fecioare cazate în hotelurile din Brașov care s-au îmbăiat în tulburel ar fi rămas însărcinate fără să păcătuiască, chestiune neconfirmată oficial.

P.S.: Revenim cu amănunte!

  1. […] Un nou brand la Braşov – Perrier tulburel de Tâmpa […]

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.