Proiectul Aeroportului Internaţional Braşov – Ghimbav, blocat din lipsa a trei documente eliberate de Primăria Ghimbav

Proiectul Aeroportului Internaţional Braşov – Ghimbav, blocat din lipsa a trei documente eliberate de Primăria Ghimbav

Zile trecute, în ședința extraordinară de plen a Consiliul Judeţean Braşov s-a aprobat accesarea unui credit de 155 de milioane de lei, din care vor finanţa lucrările pentru Aeroportul Internaţional Braşov – Ghimbav.

Însă, continuarea proiectului este blocat din lipsa unor documente de urbanism eliberate de Primăria Ghimbav, ceea ce duce la întârzierea etapelor de construcție.

Potrivit viceprimarul oraşului Ghimbav, Ionel Fliundra, se așteaptă încă din luna octombrie, semnarea a trei documente absolut necesare proiectului aeroportului Braşov, respectiv noul aviz de oportunitate, avizul pe Planul Urbanistic Zonal (PUZ) actualizat şi certificatul de urbanism pentru lucrările de extindere a suprafeţelor de rulare, însă primarul localităţii încă refuză semnarea lor.

„Ne lovim de aceleaşi probleme cu semnăturile pe unele documente absolut necesare pentru continuarea aeroportului. Din anumite ambiţii, aceste semnături sunt tergiversate la Primăria Ghimbav, în ciuda faptului că la nivelul conducerii PSD nu se mai bagă atâtea strâmbe pentru acest proiect. Dacă primarul din Ghimbav are un motiv întemeiat să refuze semnarea acestor documente, să spună. Deocamdată, însă, dacă are vreo nedumerire, nu ne-o spune, ca să o putem lămuri“, a spus viceprimarul Ionel Fliundra, într-o conferință de presă la sediul PNL Brașov.

El consideră că un motiv pentru care primarul nu eliberează aceste documente ar fi că este nemulţumit de faptul că oraşul Ghimbav, nu mai figurează în proiectul aeroportului, chiar dacă a donat teren pentru acest obiectiv de investiţii.

Totodată, viceprimarul a precizat că în situaţia în care se va lua în discuţie constituirea unei societăţi comerciale care să se ocupe de aeroport, pe lista acţionarilor, alături de Consiliul Judeţean Braşov şi Primăria Braşov ar trebui să se regăsească şi Oraşul Ghimbav.

„Probabil că supărarea domnului primar este legată de faptul că oraşul Ghimbav nu se găseşte nicăieri în construcţia comercială a viitorului aeroport, dar dacă se va face o societate comercială, sunt convins că ne vom regăsi în aceasta, împreună cu Consiliul Judeţean“, a mai declarat Fliundra.

În prezent, proiectul Aeroportului Internaţional Braşov-Ghimbav se află în etapa a III-a de dezvoltare, în care urmează să extindă căile de rulare cu platforma de îmbarcare-debarcare şi săile de rulare alfa, va amenaja sistemul de canalizare şi sistemul de iluminat.

Începând din acest an, Consiliul Judeţean Brașov, va avea un departament special destinat Aeroportului de la Ghimbav, format din patru angajaţi, cu experiență, care se vor ocupa exclusiv de acest proiect.

  1. Cine mai crede toate povestile CJBv. ???? Uite asa vin alte alegeri, cu noi imprumuturi de la banci si vesnicele minciuni . Poate juristii de la CJBv. (aceasi din timpul „aeroportului” lui Cancescu), nu au auzit inca de Legea contenciosului administrativ ? INCOMPETENTILOR !!!

    Reply
  2. Chiar asa, in loc sa ne vedem de ale noastre trebuie sa fim toba de legi? Ca sunt curios: o Primarie e mai tare decat un Consiliu Judetean? Daca da, sa se desfiinteze dracu CJ ca mai facem economii.

    Reply
  3. Vrajeala! Mereu altii sunt de vina. Nu aveti banii si oamenii necesari pentru aeroport si ametiti de 20 de ani electoratul. Demisia in bloc!

    Reply
  4. domnul primar nu semneaza ca are interese cu nu stiu ce firma, in care fetita lui draga este actionar

    Reply
  5. Brasovul este cel mai inapoiat , intunecat si comunist oras din Romania!Totul este supraevaluat in mediul virtual, se face atata reclama-Brasov oras de poveste-dar de fapt este un mare nimic, se traieste din amintirile si ruinele construite in Evul Mediu de alte natii care au trecut pe aici, in fapt acum nu e nimic !E o rusine de oras in care se construieste mult , prost si urat, cu niste sensuri giratorii aberante, cu o Universitate foarte slaba , o palida reprezentare a invatamantului universitar, o conducere mafiota la fel ca in toata Romania, un Centru istoric jupuit si plin de magazine SH, fara parcari, cu acelasi Modarom vesnic optzecist, fara evenimente culturale de anvergura, cu niste Televiziuni locale de toata jena, oribile, cu o emisie trista si gresita tehnic, plus ca e al doilea cel mai poluat oras din Romania, dupa Bucuresti!Aeroportul….e SF pentru aceasta halta ruralo- comunista inapoiata!!!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.