Primarul din Prejmer rupe tăcerea

Primarul din Prejmer rupe tăcerea

Știți cum se simte cineva care chiar își dă silința și își pune la bătaie priceperea, timpul și munca pentru a realiza mai multe obiective prioritare într-o comunitate? Eu spun că IMPLICAT, DEMN, PLIN DE ENERGIE ȘI AȘTEPTĂRI.

Știți ce se întâmplă atunci când în loc să ți se recunoască munca după principiul „faptă și răsplată” ți se oferă în schimb ACUZAȚII, IGNORANȚĂ ȘI INCORECTITUDINE? Tot eu spun că TE SIMȚI ATÂT DE DEZARMAT ȘI FUSTRAT la modul cel mai pur, încât nu mai știi dacă să REGREȚI FAPTUL CĂ TE-AI DEDICAT MUNCII și ai neglijat multe alte aspecte ale vieții, sau că nu mai știi cui să te adresezi și UNDE SĂ ÎȚI GĂSEȘTI DREPTATEA ȘI LINIȘTEA.

Știu că foarte multă lume vrea schimbare. Stiu și sunt conștient că trăim într-o țară care are obișnuința de a-și devora conducătorii. Mai știu că mass-mediei îi place să își crească ratingul și să găsească titluri captivante. Știu că trăim într-o societate care își dorește ca toate lucrurile bune să se întâmple repede și cu costuri cât mai mici. Știu că ORICINE A MUNCIT CU SIGURANȚĂ A ȘI GREȘIT. Dar știu că sub nici o formă nu trebuie să răsplătești munca cu pedeapsa.

Vă întreb cum doriți să arate o comună din Județul Brașov în anul 2017 ?

Mie mi-ar plăcea să fie gândită cu o REȚEA DE UTILITĂȚI, CANALIZARE ȘI APĂ care să fie durabilă și dezvoltată și pentru o extindere considerabilă a comunității. Să aibă STAȚIE PROPRIE DE EPURARE a apelor uzate, o GOSPODĂRIE DE APĂ, o STAȚIE LOCALĂ DE SORTARE A DEȘEURILOR, SĂ DOMINE CURĂȚENIA și să ai ofertă locală de MAI MULTE LOCURI DE MUNCĂ DECÂT POATE SĂ OFERE COMUNITATEA. Să menții un MEDIU CURAT, să COLECTEZI SELECTIV DEȘEURILE, să ai MAJORITATEA STRĂZILOR ASFALTATE și o PISTĂ DE BICILETE care să facă legătura cu un PARC INDUSTRIAL DEZVOLTAT la periferia comunei. Să ai în comunitate OAMENI CURAȚI ȘI GOSPODARI, cu bunele și cu relele inerente unei populații care își dorește progres și civilizație. Să ai pe teritoriul comunei FIRME CARE DEZVOLTĂ AFACERI PROFITABILE și să își plătească taxele în mod transparent și corect. Să vezi cu satisfacție cum AGRICULTORII ȘI CRESCĂTORII DE ANIMALE se organizează din ce în ce mai bine, cum se construiește o PISTA DE KARTING, un AERODROM, cum se întreține o frumoasă BAZĂ SPORTIVĂ. Să vezi cum COMUNA ÎȘI PROTEJEAZĂ ȘI DEZVOLTĂ PATRIMONIUL, cum se redau culturii SĂLI DE SPECTACOLE, cum ȘCOLILE AU CONDIȚII CEL PUȚIN COMPARABILE CU CELE DIN ORAȘ și cum este PRIMA COMUNĂ care este conectată la TRANSPORTUL METROPOLITAN. Să vezi cum numărul de asistați sociali scade și cum sunt GESTIONATE DIN CE ÎN CE MAI BINE PROBLEMELE SOCIALE. Să vezi că de la an la an ACTIVITĂȚILE CULTURALE ȘI TURISTICE ADUC TOT MAI MULȚI VIZITATORI în comună. Să fii sigur că îți poți crește copiii în liniște, că îi lași cu încredere în PARCURI și că îi poți trimite chiar și la LICEU tot în cadrul comunei. Să vezi că AI ÎN JURUL TĂU O ECHIPĂ cu care poți să lucrezi în mod coerent și care înțelege că de multe ori lucrurile bune cer RĂBDARE ȘI MUNCĂ, ÎNȚELEGERE ȘI EFORTURI SUPLIMENTARE. Să fii conștient ca TOT TIMPUL POȚI SĂ FACI MAI BINE și că nu există comună fără neajunsuri și pădure fără uscături.

Ei bine, eu sunt de 17 ani primarul COMUNEI PREJMER care ASTĂZI se prezintă, pe scurt, așa cum v-am descris mai sus !

Unde poți să RECLAMI atunci când ești HĂRȚUIT ȘI UMILIT de autorități ale Statului Român ?

Mă adresez TUTUROR AUTORITĂȚILOR ABILITATE ale Statului Român care să constate după o prealabilă și temeinică verificare că MI-AM FĂCUT DATORIA CU ONESTITATE, CU RESPECTAREA LEGILOR, în respect față de banii publici și că de-a lungul celor 17 ani de mandat AM FOST HĂRȚUIT de PERSOANE PUBLICE, LIDERI DE PARTIDE POLITICE, ANGAJAȚI AI STATULUI ( Finanțe, Curtea de Conturi, DNA, Poliție și Alte Instituții)

MĂ ADRESEZ DE ASEMENEA CETĂȚENILOR DIN COMUNA PREJMER, celor care m-au votat și celor care nu m-au votat, celor care mă respectă mai mult sau mai putin. Mă adresez tuturor oamenilor care mă cunosc.

Cu mult optimism, dăruire și dorință de muncă, în anul 2000 am decis să candidez la funcția de PRIMAR al celei mai mari comunități din Țara Bârsei – COMUNA PREJMER . Alături de o echipă de oameni minunați din toate zonele sociale, am reușit să câștig alegerile din primul tur cu un procent de 60%. Am început munca în primărie dedicand 12-14 ore/zi de muncă pentru a reuși să creez bunăstare întregii comunități, întelegând că NUMAI PRIN MUNCĂ, SERIOZITATE ȘI PERSEVERENȚĂ SE POT FĂURI LUCRURI DEOSEBITE.

Am fost conștient încă de la început de faptul că managementul acestei administrații cum este cea din Primăria Prejmer este dificilă, de altfel o activitate foarte complexă, iar eu până la acel moment nu făcusem altceva decât CONSTRUCȚII ȘI ACTIVITĂȚI COMERCIALE CU MATERIALE DE CONSTRUCȚII.

Aveam 37 de ani când am câștigat alegerile și am devenit PRIMAR, funcție ce mi-a adus personal o mulțumire sufletească datorită faptului că MI S-A ACORDAT ÎNCREDREA ȘI ONOAREA de a fi liderul unei localități importante. M-am implicat mult pe plan profesional, însă pe PLAN FAMILIAL AM AVUT DE PIERDUT, întrucât AM DEDICAT PREA PUȚIN TIMP FAMILIEI. În timp am realizat ce am sacrificat dar familia întotdeauna m-a răsplătit cu răbdare, întelegere AJUTÂNDU-MĂ SĂ DEVIN UN PRIMAR EFICIENT.

Cu mare dăruire AM DEDICAT FOARTE MULT TIMP STUDIULUI deoarece punerea în executare a legislației din domeniul administrației, în paralel cu promovarea inițiativelor și aplicarea hotărârilor consiliului local nu a fost un fapt ușor. Am început prin a studia LEGISLAȚIA APLICABILĂ ADMINISTRAȚIEI PUBLICE, continuând cu participarea la CURSURI DE FORMARE PROFESIONALĂ pe specialități, în domenii cum ar fi: ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC, SITUAȚII DE URGENȚĂ, ACHIZIȚII PUBLICE, MEDIERE, CURS DE ÎNALT FUNCȚIONAR PUBLIC ȘI MULTE ALTE DOMENII, toate fiindu-mi necesare pentru o mai bună guvernare locală.

Am analizat potențialul localității și din punct de vedere sociologic, am dedus astfel NECESITĂȚILE COMUNITĂȚII. Am realizat STRATEGIA DE DEZVOLTARE A LOCALITĂȚII raportată la nevoile identificate, am făcut INVENTARUL PROBLEMELOR EXISTENTE LA MOMENTUL ANULUI 2000, redau parte din problemele cele mai grave care existau la acea dată:
– Unitățile de învățământ arătau dezastruos.
– Lipsă Școala Generală la Lunca Câlnicului sat.
– Lipsă Grădiniță în Lunca Câlnicului sat și colonie.
– Condiții grele la Liceul Agricol (profesorii scriau pe tablă cu mănușile în mâini).
– Clădirea Școlii Generale Prejmer era revendicată.
– Clădirea Primăriei Comunei Prejmer era revendicata.
– Lipsa apei potabile în colonia Lunca Câlnicului.
– Lipsa rețelelor de canalizare
– Lipsa infrastructurii (nici o stradă nu era asflatată)
– Nu exista o colectare a deseurilor (erau depozitate în zona de blocuri în special și în zona Grindul Morii Mare pentru Prejmer).
– Existau probleme grave de aplicare a legilor fondului funciar.
– Nu era pus la punct patrimoniul Comunei Prejmer .
– Nu existau locuri de muncă.
– Și multe alte probleme.
Alături de echipa mea am analizat toate aceste aspecte și a fost astfel aprobată STRATEGIA DE DEZVOLTARE DURABILĂ A LOCALITĂȚII PREJMER, după cum am spus mai sus, care a reunit într-un singur cadru de management aspecte legate de planificarea organizațională, STABILIREA PRIORITĂȚILOR și PLANIFICAREA POLITICII LOCALE.

Tot timpul am crezut că muncind pentru comunitate, respectând legile și fiind dedicat comuniății nu pot fi vreodată acuzat de ceva. De-a lungul celor 17 ani de când sunt primar am fost în repetate rânduri verificat și răsverificat, NU A TRECUT NICI MĂCAR UN AN DIN CEI 17 ANI fără să fiu CONTROLAT DE CĂTRE TOATE INSTITUȚIILE STATULUI, am fost criticat de către lideri politici județeni sau locali care în nenumarate rânduri m-au AMENINȚAT CĂ O SĂ ÎNFUND PUȘCĂRIA, în toate campaniile electorale am fost criticat pe nedrept în special pe considerente de hoție și abuz.

De departe însă, CEA MAI MARE UMILINȚĂ mi-a fost adusă de către DNA Brașov care a început anchetarea unei PRESUPUSE FAPTE DE CORUPȚIE la data de 05.03.2012. A continuat prin TRIMITEREA MEA ÎN JUDECATĂ fiind acuzat de complicitate la abuz în serviciu ”Dacă funcționarul public a obținut pentru sine sau pentru altul un folos necuvenit” prevăzut de art.48 din codul penal, raportat la art.13 din Legea nr.78/2000 raportat la art.297 alin.1 cod penal cu aplicarea art.35 alin.1 cod penal și art.5 cod penal.

În aproape doi ani de proces m-am prezentat la toate ședințele, perioada în care am reflectat la toate acțiunile din activitatea mea de primar. Nu am putut identifica NICI O FAPTĂ PENALĂ PE CARE SĂ O FI FĂCUT și NICI O ÎNCĂLCARE A LEGILOR ce guvernează administrația publică locală.

MI-AM NEGLIJAT FAMILIA, fiindcă AM MUNCIT ZILNIC PENTRU COMUNITATEA DIN PREJMER, AM MUNCIT SÂMBETELE ȘI DUMINICILE când a trebuit să studiez sau să oficiez căsătorii, să verific lucrări sau să particip la diferite activități.
– AM FĂCUT TOT CE MI-A STAT ÎN PUTINȚĂ SĂ CREEZ 4000 DE LOCURI DE MUNCĂ prin ÎNFIINȚAREA PARCULUI INDUSTRIAL LA PREJMER în condiții foarte grele.
– AM CONSTRUIT O ȘCOALĂ LA PREJMER, ALTA LA LUNCA CÂLNICULUI ȘI O GRĂDINIȚĂ PENTRU COPII.
– A FOST REABILITAT ȘI MODERNIZAT Colegiul ,,Țara Bârsei’’.
– A FOST ÎNFIINȚAT OPERATOR DE SALUBRITATE care colectează gunoiul de la cetățeni și de pe dominiul public.
– A FOST CONSTRUITĂ O STAȚIE DE COLECTARE ȘI TRANSFER GUNOI MENAJER.
– A fost realizată o STAȚIE DE EPURARE A APELOR MENAJERE.
– AU FOST REALIZATE REȚELE DE APĂ, REȚELE DE CANALIZARE A APEI MENAJERE.
– AU FOST ASTFALTATE MARE PARTE DIN DRUMURILE Comunei Prejmer.
– A FOST CUMPĂRATĂ ȘI MODERNIZATĂ CLĂDIREA PRIMĂRIEI Comunei Prejmer.

Multe alte investiții cuantificabile sunt realizate deja, ALTELE URMÂND SĂ FIE FINALIZATE în imediata perioadă de timp, iar COMUNA PREJMER va fi în curând PRIMA COMUNĂ DIN ȚARĂ CARE ARE APROAPE 100% REȚELE DE ALIMENTARE CU APĂ ȘI REȚELE DE COLECTARE A APEI MENAJERE, iar în ciuda limitelor financiare M-AM STRĂDUIT SĂ ÎNDEPLINESC MEREU OBIECTIVELE PROPUSE, mi-am desfășurat activitatea ținând întotdeauna cont de NEVOILE COMUNITĂȚII LOCALE cu care m-am consultat ascultând propuneri, inițiative și critici constructive pe care am încercat să le integrez în proiectele pe care le-am întreprins, AM AVUT MEREU CA ȚEL SĂ GOSPODĂRESC EFICIENT BUGETUL LOCAL, am fost mereu APROAPE DE ACȚIUNILE DESFĂȘURATE DE BISERICĂ, pentru că rolul comunitar al acesteia este de maximă importanță urcând acel PLUS DE MOTIVARE ȘI IMPLICARE, DE RESPONSABILIZARE ȘI DE RESPECT DE CARE OMUL ARE NEVOIE, dar pentru toate acestea cei responsabili cu împărțirea dreptății m-au condamnat, au apreciat că în fața ,,castelului’’ (de lucruri și fapte bune ) ridicat, trebuie să plătesc, să sufăr, să fiu umilit, batjocorit.

Dar am înțeles că de-a lungul anilor AM DERANJAT FOARTE TARE atunci cand AU FOST RESTITUITE 580 ha PERSOANELOR ÎNDREPTĂȚIRE dar care A TREBUIT SĂ LE LUĂM DE LA UNELE PERSOANE CARE LE FOLOSEAU FĂRĂ DOCUMENTE LEGALE, sigur acestea fiind foarte deranjate, au fost deranjați revoluționarii care NU AU PRIMIT TEREN LA PREJMER, AU FOST DERANJATE PERSOANE CARE DOREAU SĂ CUMPERE BLOCURILE DE NEFAMILIȘTI din Lunca Câlnicului SAU TERENURI DIN CURTEA BLOCURILOR IAS, toate acestea ACHITÂNDU-LE PRIMĂRIA COMUNEI PREJMERI care mai apoi le-a închiriat celor îndreptățiți, asigurând închirierea în condițiile legii, AU FOST DERANJAȚI OAMENI CU FORȚĂ POLITICĂ fiindcă NU AU PRIMIT TERENURI SAU PĂDURI DE LA COMUNA PREJMER, au fost deranjate multe persoane care au dorit să se înfrupte din patrimoniul Comunei Prejmer.

Am realizat pe parcursul celor 17 ani de mandat INVESTIȚII DE PESTE 25 MILIOANE DE EURO ȘI AM CREAT ȘI GESTIONAT UN BUGET LOCAL IMPRESIONANT. Nu am pretins și NU AM LUAT SUB FORMĂ DE MITĂ BANI SAU BUNURI NICIODATĂ.

În rechizitoriul cu multă trudă întocmit de către oamenii legii, acești NU M-AU PUTUT ACUZA CĂ AM LUAT MITĂ NICI MĂCAR 0,000001 LEI, NU EXISTĂ PROBE ÎMPOTRIVA MEA CUM CĂ ÎN CEI 17 ANI DE ACTIVITATE AȘ FI LUAT MITĂ ÎN BANI SAU BUNURI. Am gestionat FONUDRI PUBLICE NUMAI ÎN INTERES PUBLIC, CU RESPECT ȘI RESPONSABILITATE.

De ce sunt acuzat si condamnat ?
La data de 31.10.2017 Tribunalul Brașov a pronunțat hotărârea nr.189/31.10.2017 în dosarul penal nr.3768/62/2015 înregistrat la data de 16.09.2015, soluție pe care vă invit să o studiați, împreună cu rechizitoriul, accesând link-ul http://infodosar.ro/d.php?dosar=3768/62/2015&submit=Cauta

Pe scurt: Contractul de lucrări nr.25/2012 A FOST ÎNCHEIAT ÎNTRE CONSILIUL JUDEȚEAN BRAȘOV ȘI SC CONFOREST SA pentru lucrările de reabilitate a Drumului Judetean 112DKm 7+218–11+300 Prejmer-Lunca Câlnicului cunoscut în Comuna Prejmer ca fiind Strada Mare până la CF și Strada Pictor Iacob Brujan de la CF până la DN 11. Lucrarile conform rechizitoriului au fost realizate fără respectarea procedurilor legale.

În anul 2012 înainte de alegerile locale respectiv la data de 27.04.2012 Primarul Comunei Prejmer a întocmit o adresă nr.3506 către Consiliul Județean Brașov , după ce m-am consultat cu domnul Costea Viorel -Director al Direcției de Drumuri la Consiliul Județean Brașov, prin care solicitam AMÂNAREA lucrărilor de asfaltare întrucat pe strada Mare si parte din Strada Pictor Iacob Brujan se executau lucrări de canalizare și alimentare cu apă pe ambele părți ale DJ 112. În fapt se terminase așternerea stratului de binder și urma stratul de uzură ÎN PARALEL CU LUCRĂRILE DE APĂ ȘI CANAL, REFACEREA PODURILOR ȘI RIGOLELOR DE COLECTARE APE PLUVIALE, ar fi fost compromise lucrările de asfaltare respectiv a statului de uzură, iar eu îmi doream așa cum era normal și logic să se toarne stratul al doilea de asfalt după finalizarea lucrărilor de introducere a rețelelor de apă și canal.

Prin adresa pe care am trimis-o Consiliului Județean Brașov am solicitat un termen de 60 de zile de întrerupere a lucrărilor de asfaltare , a fost trimisă și o a doua adresă pe care desigur mi-am asumat-o deși nu a fost semnată de mine, și respectiv încă o A TREIA ADRESĂ DUPĂ ALEGERILE LOCALE, CÂND DOMNUL OCHI IOAN NU MAI ERA vicepresedintele Consiliului Judetean Brasov.

Adresele trimise de Primăria Comunei Prejmer au stat la baza întocmirii actelor adiționale nr.1/04.05.2012, nr.2/29.05.2012, nr.3/27.07.2012 și nr.4/24.09.2017, acest din urmă act adițional fiind ÎNCHEIAT ÎNTRE CONSILIUL JUDEȚEAN BRAȘOV ȘI S.C. CONFOREST S.A. pentru o durată nedeterminată de timp fără a se mai solicita adresă de la Primăria Comunei Prejmer. Menționez că NIMENI DIN INSTITUȚIA PRIMĂRIEI COMUNEI PREJMER, Primar, Viceprimar sau o altă persoana din aparatul de specialitate al primarului, NU CUNOȘTEA DATE ÎN LEGĂTURĂ CU CONTRACTUL NR.25/2012 ÎNCHEIAT ÎNTRE CONSILIUL JUDEȚEAN BRAȘOV ȘI S.C. CONFOREST S.A., acest contract nefiind transmis Primarului Comunei Prejmer.

Așadar adresele înregistrate sub nr.3506/27.04.2012 și nr.4405/28.05.2012 au fost trimise către Consiliul Județean dupa ce s-a discutat cu domnul Director al Direcței de Drumuri de la Consiliul Județean Brașov la acea vreme, DOMNUL COSTEA VIOREL care a fost invitat la Prejmer și care s-a întâlnit cu Primarul, adică cu mine. Acesta a verificat faptul că se lucra dea lungul DJ 112 respectiv se executau lucrări de canalizare și alimentare cu apă, se demolau podețe în vederea amplasării conductelor de apă. A doua adresa a fost trimisa la data de 28.05.2012. La data de 25.07.2012 a fost trimisă o a treia adresă prin care solicitam sistare lucrări de asfaltare deoarece lucrările de amplasare a rețelelor de apă și canalizare NU SE TERMINASERĂ, acestea fiind lucrări foarte dificile în special datorită celorlalte rețele și respectiv din cauza celor de subtraversări ale DJ 112 executate nu numai de către Hidroconstrucția cât și de către celelalte societăți comerciale care executau lucrări de apă și canal. A treia adresa a fost expediată după discuții cu domnul Cirica director la Consiliul Județean (LA ACEL MOMENT NU MAI LUCRA LA CONSILIUL JUDEȚEAN DOMNUL OCHI IOAN).

ÎN FAPT SUNT ACUZAT CĂ ADRESELE PE CARE LE-AM TRIMIS L-AU AJUTAT PE DOMNUL OCHI IOAN SĂ PRELUNGEASCĂ CONTRACTUL NR.25/2012, respectiv acesta să săvârșească abuz în serviciu și respectiv să primească foloase necuvenite de la S.C.Conforest S.A. NIMIC DIN ACUZAȚIILE ADUSE NU SUNT PROBATE. Respectiv NU există dovezi juridice care să probeze acuzațiile, NU AM CUNOSCUT PREVEDERILE CONTRACTULUI ÎNCHIAT ÎNTRE Consiliul Județean și S.C.Conforest S.A., NU M-AM GÂNDIT CĂ ADRESELE TRIMISE POT PRIMI ALTĂ INTERPRETARE, nu am avut nici o secundă intenția de a sprijini o terță persoană să savârșească o faptă menționată dar neprobată.

NU SUNT VINOCAT ABSOLUT DELOC, nu pot fi de acord ca o acțiune a mea ca primar, din dorința de a face lucrările in ordinea lor firescă, să fie interpretată ca fiind un sprijin, o complicitate la abuz. În realitate DACĂ S-AR FI TURNAT STRATUL DE UZURĂ IAR ACESTA S-AR FI DEGRADAT, de altfel sigur s-ar fi degradat PRIMĂRIA COMUNEI PREJMER AR FI FOST OBLIGATĂ să repare cu fonduri de la Primărie zonele afectate.

NU ÎMI ESTE FRICĂ SĂ RECLAM ABUZUL LA CARE SUNT SUPUS, umilința de a fi acuzat de ceva ce aș face la fel și mâine, pentru binele Comunei Prejmer, dacă aș fi pus într-o situație similară. Toți locuitorii din Comuna Prejmer cunosc faptul că eu împreună cu echipa mea NU AM ASFALTAT NICI O STRADĂ PÂNĂ NU AU FOST INTRODUSE REȚELELE DE APĂ ȘI CANALIZARE MENAJERĂ.

MĂ REVOLTĂ ACEASTĂ ATITUDINE A AȘA ZIȘILOR OAMENI CARE ÎMPART DREPTATEA FĂRĂ PROBE, FĂRĂ DOVEZI. Mă simt jignit, deoarece așa cum am mai spus am fost convins să cred că dacă faci bine vei fi răsplătit prin bine, că dacă respecți legile vei fi protejat și nu ți se poate întâmpla nimic.

M-am săturat SĂ MĂ DEZVINOVĂȚESC DE LUCRURI PE CARE NU LE-AM FĂCUT !!!

Obligat fiind de situație, m-am uitat prin PREVEDERILE CODULUI PENAL așa încât am văzut că prin executarea unei pedepse se urmăreste formarea unei atitudini corecte față de muncă, față de ordinea de drept și față de regulile de conviețuire socială. CREDEȚI DUMNEAVOASTRĂ CĂ DUPĂ TOATE REALIZĂRILE DE MAI SUS MENȚIONATE ÎN CEI 17 ANI DE ACTIVITATE, NU AM DEMONSTRAT CĂ AM FORMATĂ O ATITUDINE CORECTĂ FAȚĂ DE MUNCĂ? Cine trebuie să-și formeze o astfel de atitudine, eu sau cei care mă condamnă făra probe, în baza unor prezumții nelegale și neîntemeiate fără teama CĂ ÎMI IMPROȘCĂ CU NOROI ATÂȚIA ANI DE MUNCĂ, FĂRĂ MILĂ, FĂRĂ CONȘTIINȚĂ?

Oare reprezentanții autorităților care m-au controlat în atația ani nu aveau formată o atitudine corectă față de muncă? DIN ACEST MOTIV NU AU OBSERVAT CĂ NU ADUC ATINGERE VALORILOR SOCIALE? M-au lăsat să construiesc lucruri atația ani pentru o comunitate pe care m-am străduit să o reprezint cu cinste și corectitudine? SĂ EXISTE OARE ATÂȚIA INCOMPETENȚI?

Ce înteleg cei care au crezut în mine, în munca mea, cei care m-au privit ca pe un exemplu? CĂ LUCRURILE NU PAR SĂ MAI FACĂ PARTE DIN CATEGORIA NORMALULUI !

Legiuitorul a creat prin dispozițiile codului de procedură, căile de atac care au rolul de a îndrepta hotărâri netemeinice și nelegale, fie datorită unor greșeli săvârșite de către instanțele de judecată sau de alte organe cu activitate juristicțională cu prilejul împrejurărilor de fapt ori a greșitei aplicări a legii la cauza dedusă judecății, fie datorită insuficienței materialului probator.

Rămâne să nădăjduiesc că măcar completul de judecată la care va ajunge cererea de apel pe care am formulat-o deja împotriva hotărârii nr.189/31.10.2017, pronunțată de către Tribunalul Brașov, va depune diligențele necesare în vederea soluționării în mod corect a cauzei ce va fi dedusă judecății.

Cu stimă,
Primarul Comunei Prejmer
ȘERBAN TODORICĂ-CONSTANTIN

  1. La cum merge treaba in Romania si nu numai, se pare ca unii sunt de parere ca 17 ani e cam mult intr-o functie ca asta. Acei „unii” care au amplasat pe harta furtului si Prejmerul probabil ca se intreaba cand le vine vremea daca e postul blocat? Intamplator am trecut acum doua saptamani prin Prejmer si pot spune ca e frumos acolo. Cu exceptia acelor bolovani de pe marginea drumului pusi probabil sa nu cada masinile in șanț dar poate se gaseste o solutie mai eleganta.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate