Primarul George Scripcaru, despre poluarea din Braşov

Primarul George Scripcaru, despre poluarea din Braşov

Primarul George Scripcaru susţine că poluarea din Braşov a scăzut semnificativ ca urmare a măsurilor luate de municipalitate. De asemenea, nici achiziţia celor 100 de autobuze noi Euro 6 pentru  RATBV, aprobată vineri de Consiliul Local, nu trebuie să îngrijoreze, pentru că acestea se încadrează în toate normele impuse, inclusiv cele de mediu.

Referitor la declaraţiile ministrului Mediului Grațielei Gavrilescu, referitoare la intrarea României în procedură de infringement pentru calitatea aerului din Iași și Brașov, Scripcaru spune că a întrebat la Minister ce ar trebui să facă Braşovul mai mult decât s-a făcut până acum în acest sens: „În Brașov am scos traficul greu din oraș, prin construirea centurii ocolitoare. Nu mai există marile fabrici care să polueze, CET-ul, care era un punct negru pe această hartă, a fost și acesta desființat, am plantat în Brașov zeci de mii de puieți în ultimii ani, iar sistematizarea traficului este concepută în așa fel încât să reducem poluarea”.

În altă ordine de idei, edilul s-a dezlănţuit împotriva reprezentanţilor statului, care a scos la vânzare activele fostelor mari uzine, dar partea de ecologizare a aruncat-o în curtea municipalității: „S-a vândut fabrica de tractoare, dar numai partea bună a platformei. Deșeurile nu au fost produse de cetățenii orașului Brașov, ci de fabrica de stat. Când s-a vândut, trebuia dată la pachet cu rampa de gunoi. Nu este firesc ca statul să ia banii pe ce este bun, iar gunoiul să cadă în responsabilitatea primăriilor, care să aloce bani de la bugetul local pentru a rezolva această problemă”.

  1. Dl. primar nu intelege nici acum ca poluarea se datoreaza masinilor pe care dansul le aduce, tot mai multe, pe strazi. Unde sunt trotuarele si zonele verzi ? Le-a transformat in benzi suplimentare de circulatie si parcari. Iar faptul ca regreta ca s-au pus statii de monitorizare a poluarii arata ca putin ii pasa de cetateni si de poluare.

    Reply
    • Cum aduce Scripcaru masini mai multe pe strazi?

      Reply
      • simplu, incurajand traficul auto prin adaugarea de banzi suplimentare strazilor deja largite la maxim, prin suplimentarea parcarilor, etc. Va veni vremea cand vom intelege cu totii ca obezitatea nu se poate trata prin adaugarea unei gauri noi la curea, sper sa intelegi analogia mea.

        Reply
        • Cred ca prima data ar trebui ca dumneata sa intelegi ca masinile o sa circule pe strada indiferent de cat de greu va fi traficul. Masini se vor aduce in continuare, iar daca nu se fac parcari o sa gasesti masini si in gradina blocului. Faptul ca se faciliteaza un trafic fluid si se gasesc solutii prin care sa sustinem circulatia in Brasov nu poate fi decat un lucru bun. Intr-adevar cele mai mari arderi sunt facute de masini dar sunt si alte surse de poluare in oras, cum ar fi incalzirea prin centrale de apartament .

          Reply
  2. Da, are dreptate cel de mai sus, am facut loc numai masinilor, si brasovenii sunt de vina, sa avem masini cat mai multe, sa mergem cu ele in ..”centru” desi e super aglomerat, desi putem lua un taxi sua autobuzul
    Scripcaru mananca rahat, ca de obicei, a taiat zeci de parcuri dintre blocuri, facute bine in perioada comunista, a aprobat chiar de curand ocuparea abuzivia a terenului cu zona verde la Hidro A, pt firma AFI, si a taiat copacii din statie, de ce??
    De ar avea minim bun simt ,si-ar da demisia, dar nu, el a candidat si cand avea dosare penale.
    Cum poate justifica geamantanul din beci plini cu bani??! sau hotelul de la gara?
    Jaf la drumul mare a facut George S in Brasov, ajutat si de unii lingai si profitori.

    Reply
  3. La pușcărieeeeeee! Unde sunt copacii de la Hidro?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate