Şoferii RATBV, lăudaţi de călători

Şoferii RATBV, lăudaţi de călători

Nu piține sunt nemulțumirile brașovenilor din cauza comportamentului unor șoferi ai RATBV SA. Totuși, se pare că, încet-încet, lucrurile se îndreaptă pe calea cea bună. Faptul că s-au mărit salariile și s-au găsit doritori să se angajeze ca șoferi la RATBV SA este iar un lucru bun, pentru că nu mai apar probleme de personal și se pot onora toate cursele programate.

Apoi, înnoirea parcului auto cu un credit BERD va duce în mod cert la creșterea condițiilor la transportul în comun. Așa că vă încurajăm să transmiteți pe adresa e-mail ratbv@ratbv.ro ce probeleme, ce sugestii aveți.

Pentru că e duminică, vă redăm în continuare câteva exemple în care unii dintre şoferi şi-au făcut datoria cu prisosinţă

  • 25.10.2017
  • From E.B.

Message: Buna ziua. Am fost azi la statia Patria sa incarc cardul sotului. Cardul e pe numele G. B. si are numarul 030XXXXX. O domnisoara draguta mi-a facut repede abonamentul si i-am dat grabita bani. Si erau doua de 50 de lei lipiti si 20 de lei. A strigat dupa mine si mi-a dat cei 50 de lei. Nu mi as fi dat seama. M-am intors sa ii dau 5 lei pentru cafea si a refuzat. Vreau sa o felicit si sa va laud ca in ciuda unor nemultumiri in ce priveste Rat aveti si angajate cinstite. si de asemenea ca unii soferi ii asteapta pe cei in varsta si nu le inchid usa in fata cum fac altii

  • I.D.
  • 19 octombrie 2017 14:02
    To: ratbv@ratbv.ro
    Subject: Gest frumos sofer autobuz catre pasageri. Asa Da! Șoferul de pe linia 35 care a plecat din Gara la 13.30 (aproximativ) a făcut un gest foarte frumos azi.

La stația InfoStar a venit intre călători si a oferit un coșuleț cu bomboane pasagerilor. Lumea a fost plăcut impresionată si au împărțit bomboanele 🙂 Nu știu daca a fost ziua lui sau nu, dar a fost un gest foarte bine primit de pasageri.

Bravo ! Asa mai merge !

Autobuz:  bv.12.seh

  • G.M.
  • 22.10.2017

Buna!

Duminica dupa amiaza, in jurul orei 17.40, dorind sa merg spre casa am urcat in autobuzul numarul 31 din statia Teatrul Dramatic. In dreptul usilor de la mijlocul autobuzului era un tanar aflat in scaun cu rotile, care se putea observa ca avea mari deficiente motorii. Desigur el avea o persoana insotitoare, dar si aceasta era in varsta si se descurca destul de greu. Soferul RATBV i-a ajutat atat la urcare, cat si in momentul coborarii lor in statia Piata Decebal: a dat dovada de spirit civic si i-a ajutat pe cei doi sa urce si sa coboare din autobuz, in tip ce niciun alt calator nu a oferit ajutor.

  1. Mai oameni buni, asta e o parte din ce se intampla. Intr,o luna de zile, mi s-a intzmplat de 5 ori sa vina dimineata autobuzul cu intarziere, sa nu vina deloc sau din acelea mici, si am ramas cu copilasii in drum, am mers pe jos sau am luat taxiul. Pentru ce mai platim abonamente??
    I,am atentionat pe unii soferi ca au intarziat chiar si mai mult de 25 de minute si au inceput sa injure.

    RAT ar trebui reformat cu totul si sa fie transparenta, nu e posibil intr,un oras asa zis civilizat ca aiba asa soferi.

    Reply
  2. Băgați cat mai multe autobuze noi si scoateți cele vechi ca aveti autobuze mizerabile si murdare. Si valabil si troleibuze ca astea aratau ca in razboi. Degeaba aveti soferii de calitate , important sa aveti autobuze noi si troleibuze noi atunci va pot spune multe lucruri frumoase..acum nu va pot spune nimic. Sunt dezamăgită de autobuze vechi si murdare. La București sunt mii de autobuze moderne si noi..voi de ce nu puteti sa aveti???Dezamăgitor!

    Reply
  3. De comportamentul „exemplar” al soferilor RATBV in trafic nimic?

    Reply
  4. Cred ca e datoria soferilor RAT sa interzica accesul in autobuz al tiganilor de la container care se urca cu plasele si rucsacii plini de resturi de la gunoi in autobuze. Unul asa tare putea incat el insusi a deschis gemuletul autobuzului ca sa iasa duhoarea afara.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.