AFI Europe a pus piatra de temelie mall-ului din Centrul Civic al Brașovului

AFI Europe a pus piatra de temelie a celui de-al treilea centru comercial al companiei în România și anunță avansarea lucrărilor de construcție. Centrul comercial AFI Brașov include 200 de magazine, insule și zone de servicii, rata de alocare a spațiilor depășind deja 80%. Prima etapă a construcției include un centru comercial cu o suprafață totală închiriabilă de 45.000 sqm (160.000 GBA) și unul din cele două turnuri de birouri Clasa A ce se întind pe o suprafață de 25.000 mp GLA. Investiția în această etapă însumează peste 120 de milioane de euro. Compania estimează că data livrării proiectului este primul trimestru din 2019.

 Retailerul francez Carrefour, prima ancoră a centrului comercial, ocupă o suprafață de 6.500 mp. Centrul comercial AFI Brașov va oferi vizitatorilor un mix foarte atractiv de chiriasi. Grupul Inditex va aduce pe o suprafață de 7.000 mp, principalele mărci din portofoliu, precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Oysho și Zara Home.

Alte branduri internaționale de top precum Sephora, Tommy Hilfiger, Swarovski, Teilor, Kultho, Meli Melo, Optiplaza, Lee Cooper, Kenvelo, Tom Tailor, Intersport, Cărturești, MAC se alătură pentru a oferi vizitatorilor o experiență deosebită de cumpărături.

Noua investiție va crea peste 2.000 de locuri de muncă și își propune să devină noul centru de interes al orașului și destinația preferată pentru pasionații de shopping, turiști, dar și pentru comunitatea de business și companiile multinaționale din domeniul IT&C.

„În viziunea noastră, rolul unei companii trece dincolo de granițele afacerilor, iar orice succes trebuie să fie și un succes al comunității. De aceea, acest moment simbolic ce reprezintă așezarea pietrei de temelie a primului nostru proiect din Brașov, marchează ceea ce ne dorim să devină principalul punct de interes al orașului, atât pentru locuitori, cât și pentru comunitatea locală de afaceri și multinaționale. Varietatea de branduri de fashion, locația perfectă, accesibilitatea, facilitățile de petrecere a timpului liber și divertisment reprezintă mixul perfect prin care ne dorim să setăm noi trenduri și să oferim vizitatorilor o nouă experiență de shopping”, a spus David Hay, CEO AFI Europe Romania.

O zonă extinsă cu facilități pentru petrecerea timpului liber, servicii și o zonă interactivă inovatoare, ce aduce un nou stil de food court vor completa experiența de shopping pentru locuitorii orașului Brașov, dar și pentru cei care vizitează această frumoasă destinație turistică.

Noul centru comercial va pune la dispoziție clienților peste 1.700 de locuri de parcare și va dispune de o terasă verde de 3.500 de metri pătrați, o zonă de cinema cu 10 săli la standarde VIP, un cazino pe 600 mp, 1.200 mp de spații de divertisment, teren de joacă și alte atracții pentru copii, restaurante, cafenele.

AFI Brașov este cel de-al treilea centru comercial pe care AFI Europe îl dezvoltă în România, după AFI Cotroceni (90.000 mp GLA) din București, cel mai mare centru comercial din țară, și AFI Ploiești (34.000 mp GLA).

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate