Amenajarea vitrinei. Cum transformi trecatorii in clienti?

Vitrina este practic prima impresie pe care o persoana si-o face atunci cand trece pe langa magazinul tau. Totodata, vitrina este ceea ce atrage si determina trecatorul sa intre in locatie si sa verifice produsele pe care le ai expuse.

Cum ispitesti oamenii in magazinul tau si cum iti spui povestea prin intermediul vitrinei poti afla in continuarea acestui articol propus de Headprint.ro.

Cum amenajezi vitrina intr-un mod atractiv si eficient?

  1. Culoarea, iluminarea si compozitia

Culorile dominante in vitrina vor crea o anumita impresie. Astfel, daca alegi rosu, vitrina va da impresia de reducere a profunzimii spatiului si va evidentia produsele. Nuantele reci sunt cele recomandate pentru reprezentarea vitrinei pentru ca vor crea senzatia de spatiu deschis.

Iluminarea este iarasi foarte importanta pentru ca reprezinta elementul cheie pentru succesul vitrinei. Sunt necesare mai multe surse de lumina dispersate in functie de modul in care a fost asezata marfa. Acestea trebuie sa cada asupra produselor si sa le evidentieze cat mai bine.

Compozitia trebuie sa cuprinda o armonie de simetrii, linii care sa incadreze marfa, scale pentru ca produsele sa fie asezate pe diferite nivele si sentimentul scenetei: umor, realism, soc.

  1. Tipul vitrinei

Vitrinele, in functie si de tipul cladirii si locul unde sunt amplasate, pot fi: de tip liniar si au avantajul ca poti cuprinde cu privirea intregul aranjament, de tip alveolar: marfa se poate privi din mai multe parti si cu fata in unghi, creand o nota futuristica si interes.

  1. Utilizarea mobilierului

Daca dispui de mobilier, foloseste-l in avantajul tau. Aseaza marfa pe acesta si fii cat mai creativ, dispersand produsele pe nivele diferite.

  1. Design si tematica

Orice vitrina trebuie sa creeze o impresie teatrala. Astfel, la decorarea vitrinei se va tine cont de alegerea unei tematici avantajoase pentru tipul de marfa expusa. Sceneta infatisata poate reflecta una dintre emotiile: umor (se creeaza o imagine vesela, usor comica), realism (se reprezinta o situatie reala din viata oamenilor) sau soc (se foloseste un element surpriza, neasteptat). Alegerea pe care o faci vizavi de tematica va determina sau nu oamenii sa admire vitrina ta si sa intre in magazin.

  1. Manechinele

Acestea sunt practic personajele scenetei pe care o vei afisa in vitrina. Foloseste-te de ele pentru a iti expune produsele intr-un mod cat mai atractiv si imbraca-le cu stil, tinand cont de ultimile tendinte. De asemenea, nu uita faptul ca un plus de creativitate iti va asigura succesul, asa ca imbinarea hainelor intr-un mod atipic ori care aduce noutate va starni interesul trecatorilor.

  1. Afisarea promotiilor

Utilizeaza autocolante in combinatii de culori care atrag atentia; exemplu: literele rosii cu umbra alba sau literele galbene cu umbra neagra. Aceste imbinari de culori vor atrage atentia asupra promotiilor sau reducerilor pe care le-ai implementat in magazin.

Leave a Reply

Your email address will not be published.