Calvar tradiţional de Crăciun şi Anul Nou în Avantgarden

Foarte mulți locuitori din cartierul Avantgarden3 se plâng că au parte de un adevărat calvar în perioada iernii, din cauza calității îndoielnice, cel puțin, a modului în care au fost construite blocurile.

„Cine mai are o astfel de problemă? Vreau să mă ocup să ne grupăm și să facem o reclamație comună”, își începe postarea pe Facebook Ovidiu Panait, un braşovean care locuiește în cartierul Avantagarden3, din Bartolomeu.

De Crăciun și Revelion, oamenii au stat cu mopul în brațe, să șteargă condensul care curgea șiroaie de pe geamurile termopan.

Trebuie avut în vedere nu doar disconfortul dat de umezeala foarte mare din locuință, ci și faptul că un astfel de mediu este dăunător sănătății locatarilor.

Evident, au apărut și sfaturi și soluții: aeriți bine de trei ori pe zi (eventual să îţi iei liber o oră de la serviciu să dai o fugă până acasă să deschizi geamurile, să închizi caloriferele, că doar nu plătești să încălzești aerul de afară, iar când revii de la muncă, deschizi ușa la congelator să se încălzească mai repede în locuință).

O altă soluție este cumpărarea unui dezumidificator: păi de ce nu spun patronii care au construit Avantgarden 3 în reclame că calitatea (cacofonie intenționată) nemțească la apartamente se vinde la pachet cu necesitatea e cumpăra ulterior un dezumidificator? Iar funcționarea aparatului respectiv înseamnă, pentru locatar, cheltuieli în plus de care nu avea cunoștință în momentul în care a semnat contractul de cumpărarea a apartamentului?

Dar, iată ce spun chiar locuitorii care au de suferit:

  • Mădălina Nicoleta Purdă: „Eu stau in B20 si la fel patesc. Am chemat de la Avantgarden, au luat umiditatea (70%), au vazut cum este si a zis ca fiind nou blocu inca e umed sa aerisesc cate 10-15 min in fiecare zi sa am o temperatura constanta in casa si in max. 3 ani nu o sa mai am probleme. Cam de o luna am luat un dezumidificator electric care merge toata ziua aerisesc zilnic si e un pic mai bine, dar na, ala consuma curent…”
  • Adrian Olteanu: „Asta cu aerisitu si cu centrala pornita, este o poveste de mult expirata. Locuiesc în B7 de aproape 5 ani si tot mai este condens, nu ca in pozele postate, dar este”
  • Carmen Devalckeneer: „Am ap. in B19. Și eu am avut probleme din ziua in care am primit cheile. Sesizare am făcut prin mail și am primit nr. de înregistrare. In funcție de ce răspuns îmi dau acum voi decide dacă le deschid proces sau nu. Au fost deja la chiriașul meu sa constate, dar mie nu mi-au dat nici un răspuns pana azi. Și eu sunt furioasa: am dat niște bani in ideea ca voi cumpara ceva de calitate. Materiale ieftine au folosit la ap. meu. Eu cred ca nu se verifica cum trebuie lucrările de inginerii lor. Eu sunt decisă sa fac expertiza apartamentului indiferent cât m-ar costa și sa le pornesc proces. In plus, detectorul de gaz se declanșează din senin, caloriferele pocnesc noaptea de nu poți dormi, parchetul pe alocuri se scufunda, iar pereții din interior sunt ghiață când ii atingi fata de pereții exteriori, in dormitor nu se poate dormi așa de frig este. Explicații ???? aștept atât de la Avantgarden cât și de la expertiza pe care o voi face deoarece pentru a deschide un proces am mare nevoie de expertiza completa a apartamentului”.
  • „Liliana Condur: „Si la mine prosoapele «intregesc» atmosfera de sarbatoare. Daca nu le-as pune, in casa e ca afara.” (foto alăturat)
  • Ioana Mihaela Pințea: „Pai si in L2 aceeasi prob. si a fost facut inainte de B4, aceleasi geamuri si prindere s-a folosit. Cand i-am chemat si le-am aratat tot sustin ca nu aerisim destul (si geamul la hol si bucatarie cam 20 de ore stau rabatate cu toate usile deschise) sau ca uscam rufe in casa (dar noi avem uscator de rufe)…”.
  • Kozi Zoltan‎: „Am o problemā de 3 ani cu geamurile de termopan. (…) Problema cea mai mare este cā copilul meu are astm bronşic deci trebuie sā avem grijā ca în camera lui umiditatea sā fie bunā…”.
  • Violeta Munteanu: „Aerisitul este important.. Dar nu și soluția tuturor problemelor.. Obișnuiesc sa aerisesc dimineața, la prânz și seara cel puțin 30 minute.. Si degeaba… Nu aerisitul este problema.. Cum se face ca la părinții mei nu exista aceasta probleme? În aceleași condiții de exploatare?”
  • Claudiu Sovaila: „Problema apare de la umiditatea din apartament, dar daca termopanul era facut cum trebuie adică sa aibe gaz inert între sticle temperatura scăzută de afara nu trebuia sa ajungă la a doua sticla si sa condenseze umiditatea din apartament… Termopane de foarte proasta calitate… Unele”
  • Andy Ruxanda: „Asa cum a spus Claudiu Sovaila, daca vreti sa scapati de problema condensului (indiferent daca aerisiti mult sau nu si daca tineti centrala pe 19 grade sau pe 25 de grade), inlocuiti geamurile standard cu geamuri Low-E cu argon, astfel evitand atingerea temperaturii punctului de roua pe geamul interior. Va garantez ca o sa scapati de problema definitiv. PS: geamurile pe care le monteaza Avantgarden nu sunt „proaste”, sunt doar „standard”. Probabil ca daca cereati modificarea geamurilor in momentul achizitiei apartamentului, v-ar fi pus low-e (contra cost, desigur).”
  • Stroe Vasile: „Ooo stai bine la mine te dai cu barca maine poimane parchetu de langa geam nu mai spun(rapid prost, bani), (spalati-va cu ele pe cap). Reclamat, nu se rezolva. Garantia, nu? mers mai departe…”
  • Hasfaleanu Iulian Gabriel: „Locuiesc in L1 (primul bloc construit acum 5 ani) si am aceleasi probleme,consider ca geamurile nu sunt de calitate iar izolatia lasa de dorit”.
  • Ioana Rox: „Anul trecut am facut si mucegai langa geamuri”
  • Gabriela Zaharia: „Si la noi se intampla la fel! In plus se mai umfla si parchetul in zona in care se scurge apa…si doar stergem in fiecare dimineata la apa de pe parchet. Mentionez ca noi stam in B8 din 2012…..stam la 6, nu pe colt si tinem termostatul la centrala pe 22 de grade….Aerisesc de doua ori pe zi…”
  • Raluca Dancă: „Așa și eu, în fiecare dimineață șterg toate geamurile și parchetul și deja mă enervează”.
  • Cristina Dumitriu: „Da si la noi in b8 la parter bate vantul prin geamuri si prin prize vine rece.. si la administratie au ras de mine. Daca as avea bani si maine m-as muta din porcaria asta de cartier. Ma scuzati, dar lasa de dorit totul in apartamentul asta.. Parca zici ca mi l-au dat degeaba”

În B4, s-au schimbat ceva termopane, dar locatarii tot pesimiști sunt:

  • Juganaru Adriana: „Pai si daca le-ar schimba ar fi tot degeaba ca tot calitatea aia o folosesc… asa mi-au spus ca nu folosesc alt tip de geam!😕”
  • Ovidiu Panait: „Se schimba momentan gratuit în B4. Nu au feronerie și nu pot fi reglate bine. Nu etanseaza deloc. Dar probleme similare sunt si în celelalte blocuri.”
  • Alexandru Bulai: „Ce sa mai vada si cine… a fost „marele” sef de la termopane.. a facut proces verbal ..a zis ca el nu schimba nimic desi peretele era mucegait si geamu inghetat pe dinauntru… in fine cu timpu s-a mai remediat de la sine da tot nu mi se pare normal ca toata iarna sa schimb prosoape…”.

În acest context, locatarii se plâng că mult promisa calitate nemțească pentru blocurile din acest cartier este o reclama falsă, pentru că lucrurile stau cu totul şi cu totul altfel.

Administratorul cartierului, subcontractor la Compania Apa şi Electrica?

O altă problemă pe care au comentat-o oamenii pe reţelele de socializare este aceea că ei nu au contracte individuale cu Compania Apa sau cu Electrica, ci tot cu administraţia firmei care a construit cartierul Avantgarden3.

Dacă în cazul Companiei Apa e de înțeles comoditatea – le e mai simplu să facă o factură comună, iar mai departe să își bată ei capul în interiorul cartierului, problema cu Electrica este mai sensibilă. Pentru că, potrivit prevederilor legale, nu poți să vinzi energie electrică, dacă nu ai licență. Iar firma de imobiliare nu deține așa ceva…

Revenim la problemele cu apa din cartier. Oamenii spun că apa este foarte dură, având în vedere depunerile de calcar, dar este un veritabil pericol pentru sănătate.

Bogdan Crăciun: „Cam asa arata rezistenta masinii de spalat. Mentionez ca am folosit in permanenta Calgon.”

Blandu Alecsandru-Ionut: „As vrea sa cerem un status al evoluției stației de dedurizare si statusul pe implementare proces semnaturi reprezentanților avantgarden cu deadlineuri. Am impresia ca s-a băgat sub preș si asta nu mi place”.

Bianca Ramona: „Off nici nu vreau sa ma gândesc 😕😞😡 si eu mereu pun Calgon dar clar degeaba ,apa e asa dura 😕 disper din 3in3 zile cumpăr apa… Am ajuns sa ma spăl pe fata cu apa cumpărată 😅😱😳😳😳pur si simplu îmi strica tenul apa si eu nu am probleme defel !! Urăsc”

Serban Catalina: „Asa arata biberoanele mele dupa ce le-am fiert 15 min cu apa de la robinet… trebuie sa le spal din nou…”

Pe de altă parte, şi filtrarea apei care ajunge la robinete lasă de dorit, după ucm se vede într-un filtru instalat la ţeava de ieşire la o chiuvetă.

Oamenii se mai plâng că li se percepe o taxă pentru plata unor paznici, care sunt de decor, pentru că vin rromii şi le fură rufele de pe sârmă celor de la parter, iar uneori intră și în blocuri şi se trezesc cu ei la uşă…

Am semnalat această problemă încă din 2012!

Newsbv.ro a prezentat problema termopanelor din  cartierul Avantgarden în 2012. Se pare că situaţia nu s-a schimbat cu nimic.

Ce spunea atunci un consilier juridic al companiei Maurer Imobiliare citiţi AICI!

  1. Trebuie mentionat ca nu este vorba de Avantgarden Immo Invest sau Kasper Administration.

    Reply
  2. Problema condesului la geamurile termopan nu poate fi rezolvata decat prin schimbarea profilelor si a sticlei de slaba calitate folosite in avangarden.Lucrez de 15 ani in industria aceasta si am inlocuit numeroase ferestre si usi in avangarden pentru a rezolva aceasta problema.

    Reply
    • Tin sa va anunt ca vechimea in domeniu nu va invatat nimic. Dupa cum ai observat profilele nu au probleme, ceea ce trebuie facut este sa fie schimbate sticlele datorita tratamentului de lowe necorespunzator. In rest este vorba doar de o calare corespunzatoare a sticlei pentru ca feroneria sa poate ajuta cercevelele la etansare. Feroneria nu ajuta la etansare deoarece sticlele nu sunt calate corespunzator. Eu am 25 de ani si cu toate astea am mult mai mare experienta decat dumneavoastra. Imi pare rau sa va anunt dar gresiti in ceea ce ati spus.

      Reply
    • Nu te supara dar esti cam varza.As fi curios sa stiu in ce blocuri ai schimbat tu ferestre si usi termopan? Acolo au lucrat mai multe firme. Hai sa o luam pai dataliat.Eu locuiesc intrun bloc din 1981 si daca nu fac aerisirea corespunzatoare am condens iarna. LOGIC. Daca lucrezi de atata timp in domeniu ai habar cata apa elimina un om prin respiratie? sau prin transpiratie? lucrez din 1998 in domeniu si am auzit multe baliverne si „‘MESERIASUL’care intra la client in casa demigeraza pe cel anderio pentru a fi mai credibil. In anumite blocuri din Avangarden3 au lucrat anumite firme de toata jena care au facut lucru jalnic, au luat banii si acum sunt istorie, iar pot spune ca am fost chemat prin cineva sa ajut pe un domn intrun bloc care are condens si nu stie ce sa mai faca, se plangea ca geamurile nu sunt bune si ca a facut sesizari la Avangarden si nu se rezolva. Surpriza a fost cand am ajuns in casa lui. O oala de ciorba fierbea pe aragaz, toate geamurile inchise si ma izbit o umezeala de ma simteam ca in baie dupa un dus fierbinte. Apa curgea pe geamuri parca erau udate cu furtunul, rufe in casa pe un uscator. Cand iam zis ca nu aeriseste ma contrazis dar orice prost vedea altceva. Am trecut la constatare, umiditate 75%, Am facut reglajele ca se plangea ca si bate vantul, le-am facut sa inchida etans ca, clientul sa vada ca nu mai intra aerul. Cand ma intrebat daca o sa mai aiba probleme i-am zis ca da, sa scape trebuie sa aeriseasca, tamplaria este Teraplast, feronerie Roto si sticla Low-e, dar el era setat ca ferestrele nu sunt bune si ca vrea sa le schimbe.Surpriza a fost dupa o saptamana ca se plangea ca, condensul este si mai mare, mi sa parut logic cand am auzit. Nu calitatea ferestrelor este cea mai mare problema, sa fim seriosi ca nu esti meseriasul perfect si nu ai facut ”BULAU” cum se spune in domeniul asta?, sau ”lasa ca merge”??????? Problema cea mai mare este ca se construieste rapid si clientul se muta in unele cazuri cand este finalizat apartamentul lui se si muta. Stiai ca unui beton ii trebuie sa ajunga la maturare 7 ani? apa din toate materialele folosite unde se duce MESERIASULE ? Sa ne dam cu parerea si sa ne dam mari pe forumuri suntem buni dar realitatea este alta. Poate fi si montaje defectuase sau anumite reglaje, calari prost facute sau din cauza ca se monteaza ferestrele dupa ce se termina etajul de ridicat si sunt manevrate de sute de muncitori care habar nu au si trag de ele, trantite, lovite si multe altele si la finalizarea blocului arata jalnic. Dar poti pune orice profil vrei( Salamander,Veka, Gealan, Teraplast, Rehau etc.)cu 5,6,7 camere si cu cate foi de sticla vrei tu, si low-e, sau 4S, sa le faci ca la expozitie daca nu respecti anumite reguli de manevrare si de aerisire nu faci nimic. De ce unii au probleme si altii nu? Anumite calitati la profile, sticla si feronerie face sa imbunatateasca partea de transfer termic dar nu e deajuns. Da un raspuns MESERIASULE….. Astept niste raspunsuri de la tine RADU. In ce blocuri si schimbatu ferestre? sunt tare curios si daca ma contrazici la ce am scris eu aici pe scurt ca daca pa apucam sa intru tehnic mai amanuntit poate credeai ca am deschis cursuri in domeniu. Mai multe detalii daca vrei in privat. Eu sunt in mai mare cunostinta de cauza cum se lucreaza in AVG, Nu vorbesc din auzite sau lucruri partiale vazute pealocuri. Daca ai lucra la o firma care pune ferestre in AVG tot asa te dadeai mare pe net? taceai malc si te duceai in privat la remadieri pe bani si nu stia nimeni ca poate chiar ti-au trecut prin mana. Nu pot sa vad ”MESERIASI” care apar peste noapte si se dau mari ca fac si ca dreg, o lectie cred ca ai primit si de la Claudiu care are si el dreptate ca firma producatoare de sticla iti da un certificat de conformitate dar ce garantie ai tu de calitate? Dar ne trzim sa vorbim. Totusi astept un raspuns de la tine.

      Reply
  3. Cum? Un articol negativ despre brandul numarul 1 al Brasovului? Bine, asta daca e sa-i credem pe cei de la Agentia Metropolitana si cu baietii ceilalti, care au realizat „studiul”…

    Reply
  4. Dar ca ne cacam in Spurcata e bine?

    Reply
  5. Ceva ce(mi se pare mie) nu a remarcat nimeni: cum apare apa(umiditatea) in aerul din apartamente? Condensul pe geamuri e efectul…..Aveti baia cu geam afara si aerisiti bine dupa ce faceti dus?

    Reply
  6. Canalizarea se varsa in Spurcata si nu mai zice nimeni nimic

    Reply
  7. Problema e simpla: 1. apa si canalizarea au fost aduse in cartier fara a se tine cont de parametri calitativ. De aceea apa e dura. Si tevile proaste. Canalizarea se varsa printr-un canal din dreptul strazii Lotusului direct in Spurcata, pe Lanii. Termopanele le-a pus Csaba, omul de casa al lui Maurer. Calitatea cea mai de jos, montaj prost, dar e de-al nostru. La fel si firma de paza, societate infiintata ad-hoc ca sa pape si gura noastra ceva.

    Reply
  8. Am locuit in L2 din 2010 pana la sfarsitul lui 2012, oamenii aia de acolo nu se plang degeaba de problemele pe care le au. Am postat atunci nemultumirile pe forumul softpedia (si nu sunt putine), condens, igrasie, mucegai, pereti crapati etc. Pana atunci la fel eram si eu luat in bascalie de cei de la Maurer, ca eu nu fac sau dreg, ca nu aerisesc. Dupa ce au inceput reclamatiile pe forum au venit singuri la mine si au inceput sa repare si atunci ma rugau sa nu mai scriu pe acolo ca le fac reclama proasta. Ce sa le faci daca sunt constructori prosti si izoleaza blocurile imediat dupa ce le aduc la rosu? Doi ani trebuie sa stea neizolate ca sa se usuce bine dar nu le pasa deoarece ei trebuie sa vanda cat mai rapid ca sa se imbogateasca. Termopanele sunt proaste, am fost sfatuit de prieteni care lucreaza in domeniu sa ma feresc de windtherm, degeaba vii cu profile bune daca manopera lasa total de dorit, geamurile nu sunt cu argon(cel putin in cazul meu) iar feroneria este cea mai ieftina si proasta. La fel manopera generala – faianta si gresia in baie erau puse de vre-un alcoolic, lavabila de pe pereti se decojea, usile reglate din ciocan si nu se inchideau bine. De cate ori pica curentul din cauza trafurilor subdimensionate, cand sunam la electrica imi spuneau ca nu sunt proprietar, ca Maurer are contract cu ei si sa caut si la 10-12 noaptea administratorul, pana nu ma certam bine cu ei nu trimiteau echipa sa remedieze. Ce sa zic, nu aveam ce face altceva mai bun decat sa ma plang de probleme „inexistente”. Hail Maurer. Lagarul Avantgarden te saluta.

    Reply
  9. Suntem o familie cu copil si locuim in b 14 intr-un apartament pe colt vreau sa va spun, ca nu am nicio probl cu condensul si umiditatea din locuinta iar celor curiosi le stau la dispizitie sa vina sa viziteze starea de fapt a situatiei.

    Reply
  10. Am detinut pana la sfarsitul lui 2013 un apartament in blocul B4. Dupa receptia apartamentului (daca nu ma insel, cred ca am facut-o prin anul 2011), eu nu am folosit apartamentul aproximativ un an de zile. Acesta a stat nemobilat, cu geamurile rotobasculate (cat timp vremea a permis acest lucru). Ulterior, am locuit acolo un an si ceva. In toata aceasta perioada, nu am avut probleme majore cu condensul. Acesta mai aparea, dar numai in colturile geamurilor, mai ales la dormitor, in mod special cand dormeam cu usa inchisa (oarecum este normal, daca luam in calcul ce cantitate de apa elimina prin intermediul respiratiei un adult, in timpul somnului). Este adevarat, tamplaria era de proasta calitate. Acest lucru se putea observa dupa modul in care functiona feroneria si dupa izolarea fonica execrabila pe care o ofereau geamurile (cel putin cele din dormitor). Dimineata, puteam auzi de la etajul doi aproape fiecare vorba a celor ce stateau la taclale in fata blocului. Eram pe punctul de a monta niste jaluzele exterioare din aluminiu, umplute cu spuma, dar nu am mai apucat, deoarece am vandut apartamentul intre timp. Despre apa, pot confirma si eu ca era de o calitate execrabila, plina de calcar. La masina de spalat vase am fost nevoit sa duc reglajul pentru dedurizare spre maxim, pentru a nu mai avea pete pe vasele spalate. O alta problema majora pe care am intampinat-o a fost izolatia fonica execrabila intre apartamente. Caramida ofera de fel o izolatie foarte proasta. Zgomotele erau se propagau prin pereti atat de puternic, incat fearasca Sfantul sa fi avut prin preajma apartamentului tau, un apartament locuit de o famklie cu un copil mic „zgomotos” (probabilitatea era mare, dat fiind faptul ca este un cartier locuit in mare parte de catre tineri). Exista un apartament pe partea cealalta a casei scarii (adica nu pe aceasi linie cu apartamentul meu), la o distanta de un apartament de mine, in care locuia o familie cu un copil ce ze trezea noaptea si urla (probabil avea ceva cosmaruri, nu stiu). Inchipuitiva ca se auzea atat de tare, incat ma trezeam si eu de la urlete. Practic, zgomotul trecea de peretele lor comun cu casa scarii sau de usa lor, parcurgea o distanta de aproximativ 8-10 metri si trecea si prin peretele dormitorului eu (cel comun cu casa scarii). Trist rau de tot… Dupa parerea mea, un constructor serios, atunci cand se apuca de construit atat de multe blocuri, ar trebui sa ia in calcul si o oarecare izolare fonica a apartamentelor, mai ales in punctele critice. Acest tip de izolatie este foarte scumpa, dar totusi, cand lucrezi la scara atat de mare, cred ca incepi sa iti permiti sa importi materiale direct din China, pentru a ajunge la preturi rezonabile. Detin un apartament si intr-un bloc comunist din Racadau, ai pot sa va confirm ca acolo, izolatia fonica este de cel putin 3-4 ori mai buna decat in Avantgarden. Off-topic: Ironia sortii a facut sa am un apartament si in Avantgarden 2, si pot sa va confirm faptul ca acolo izolatia fonica este de cel putin 2-3 ori mai proasta decat cea din Avantgarden 3 iar politica adiminstratiei fata de clienti , chiar daca incaseaza cam aceiasi bani ca Avantgarden 3, este sub nivelul marii. Nici macar nu aveau un scaun le care sa stai jos cand mergeai sa platesti taxele. Nici macar facturile pentru administratie nu erau in stare sa le bage intr-un plic. Le aruncau in posta pliate in 3 si capsate pe mijloc, la misto. Nu mai discutam despre lipsa celui mai mic semn de atentie fata de client (in Avantgarden 3 mai primeai o felicitare de sarbatori, niste ghiocei primavara, se comportau foarte frumos tipele de la birourile de administratie, etc.). Sa revenim la al noastre, mai exact la Avantgarden 3. Chestia cu paza, era o comedie totala. Dupa parerea mea, acea taxa de administrare era putin cam mare daca ne raportam la ce primeam in schimbul banilor. La cate blocuri au construit deja acolo, am impresia ca Maurer ar putea incepe constructia unui cartier de vile, folosindu-se doar de banii incasati din administrarea cartierului Avantgarden 3 (facusem un calcul aproximativ la un moment dat, si incasarile pe un singur bloc se duceau undeva la 5500-6500 RON / luna. Din cate stiu, acum au ajuns pe la blocul B38, sau ceva de genul. Acest lucru ar insemna incasari de aproximativ 50.000 EUR / luna doar pentru servicii (probabil singurul consum fizic era apa cu care udau gazoanele). Un alt lucru de care am fost deranjat a fost faptul ca blocurile nu au fost impartite macar in doua scari (existau prea multe apartamente – 87 la numar daca numar, sau ceva de genul). Din cauza acestui lucru, numarul de melteni (dobitoci) pe metru patrat era foarte mare. Calitatea vecinilor era foarte indoielnica, fiind plin de cocalari cu tot felul de BMW-uri tunate, figuri in cap, si lipsa totala de bun simt atunci cand venea vorba despre bunul simt necesar convietuirii la un loc. Aceasta problema era amplificata mult si de faptul ca Foarte multe din apartamentele din blocurile B4 si B5 erau date spre inchirere. Oamenii lasau trotinetele/bicicletele copiilor pe casa scarii, fix in mijlocul culoarelor ce duceau catre apartamente, iar atunci cand veneai acasa iar lumina pe scara nu functiona, aveai toate sansele sa iti rupi gatul, etc. Pentru unii faptul ca „au copil” este o scuza pentru a face orice. Copiii pot fi educati si nu trebuie sa li se permita orice. O alta problema majora intampinata cu acel apartament a fost prinderea de perete a faiantei din baie. Intr-o zi, am realizat ca toata faianta de pe un perete se desprinse total de pe perete, ea miscandu-se 3-4 milimetri daca o apasam cu mana. Placile se mai sustineau prin propria greutate si prin chitul de rosturi existent intre ele. Cei de la administratie au spus ca trimit imediat o echipa sa rezolve problema. Rezolvarea problemei ar fi insemnat schimbarea totala a faiantei pe cel putin un perete, lucru ce ar fi dus la un santier general, asa ca am refuzat pentru moment propunerea. In fine… Per general, comparativ cu alte locuinte, nu pot spune ca am avut o experienta dezastruoasa. Legat de subiectul umiditatii, am auzit de un singur caz ce a avut de patimit mult la acest capitol, dar acest caz se afla in blocul L2. Pana la urma, cred ca peste tot exista probleme, mai mici sau mai mari. Singurul constructor pe care l-am vazut sa fie extrem de atent la detalii a fost Urban Invest (ma refer la blocurile tip vila construite in Tractoru’. Nu stiu daca au pastrat calitatea si in cazul blocurilor mari, facute in dreptul Coresi-ului. Oricum, de cand au inceput sa faca si ei blocuri pe multe nivele si cu multe apartamente, au scazut in ochii mei. Stiu, este un lucru oarecum normal… De acolo ies banii frumosi, nu de la blocurile tip vila. In speranta ca informatiile scrise de mine aici va pot folosi la ceva, va doresc succes in continuare. 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.