Traficul CFR pe relația Brașov – Predeal este paralizat

Traficul CFR pe relația Brașov – Predeal este paralizat

19.20 „Trenurile circulă în condiții normale de trafic pe ambele fire între Timisu de Sus și Predeal, iar între Timisu de Sus și Dârste cu tracțiune Diesel, pe firul I. Începând cu ora 19.00  traficul feroviar pe Valea Prahovei se desfășoară în condiții normale pe ambele fire de circulație pe intervalul de stații Predeal – Timișu de Sus, iar pe segmentul Timișu de Sus – Dârste trenurile sunt tractate pe firul I cu locomotive Diesel”, precizează CFR.

Din direcția Brașov  4 trenuri vor ajunge cu întârziere în București Nord: R 14036, R 3008, IR 15934, R 14038

14.40 „Se circula pe un singur fir intre Brasov si Predeal si speram ca pana in jurul orei 17,00 aceste defectiuni sa fie remediate. Echipele noastre lucreaza pe acest traseu, dar trebuie verificat fiecare tablou de semnalizare. Intarzierile sunt de maximum 30 de minute”, a sustinut directorul Regionalei CFR Brasov, Ioan Pintea, citat de Agerpres.

Potrivit directorului Regionalei CFR Brasov, clorura de calciu pulverizata pe DN 1 intre Brasov si Predeal ar fi afectat izolatorii sistemului de semnalizare, avand in vedere ca sunt probleme la firul de cale ferata de langa sosea, nu cel de langa munte.

14.16 Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează abia la această oră că circulația feroviară pe segmentul Dârste – Predeal se desfășoară în condiții speciale, de tip cale liberă pe anumite intervale de stații, din cauza unor deranjamente identificate la anumite componente ale sistemelor de semnalizare și de alimentare cu energie electrică a liniei de contact.

„Echipele de intervenție desfășoară și la această ora lucrări de remediere a acestor deranjamente și de înlocuire a izolatorilor și siguranțelor astfel încât traficul să poată fi reluat în condiții normale de circulație. Menționăm faptul că circulația feroviară nu este închisă dar se prelungesc timpii de parcurs pe întregul segment Dârste – Predeal unde, în paralel cu asigurarea circulației, se execută și lucrări de reparații”, se arată în comunicatul de presă al CFR.

11.11 Prefectul Ciprian Băncilă ne-a declarat că sunt probleme din cauza căderii de tensiune la două circuite. Unul dintre acestea este aproape remediat, după care echipele de intervenție se vor ocupa de cel de-al doilea.

10.30 Circulația se face pe un singur fir. După ce o garnitură de la Brașov ajunge la Predeal, se dă drumul unei garnituri în sens invers.

10.10 Trenurile au rămas blocate pe traseul Brașov – Sinaia. Un brașovean, care este blocat în halta Timișul de Sus, ne-a anunțat că nicio garnitură, fie că este vorba despre transport de persoane sau de marfă, nu se pune îndeplasare, iar mecanicii unui tren marfar blocat peste macaze, pe care i-a întrebat ce se întâmplă, i-au spus că este o cădere de tensiune.

„Trenul pe care îl astept eu trebuia sa treaca la 9.41 și încă nu e plecat din Predeal la această oră (10.10 – n.r.). Din câte mi-au spus mecanicii de pe trenul blocat aici, de pe la km 150, au început să piardă tensiunea… E vorba de zona de la acel pod peste DN1, în apropiere de Cotu Donului. Nu cred că o rezolvă astăzi. Cică vor să repare firul 1, afectat acum, și apoi să-l închidă pe celălalt pentru lucrări”, ne-a spus Lucian.

Problema mare pentru călătăorii care stau în gări și halte este frigul, pentru că sălile de așteptare sunt adevărate congelatoare…

Leave a Reply

Your email address will not be published.