Necunoscute sunt gardurile Aeroportului de la Ghimbav

aeroport5

În spatele fostulului președinte Aristotel Căncescu, în dreapta, cu ochelari și tricou roșu, interpelatorul gardului de la Aeroport, Andi Kadas

Interesul vădit personal al unora dintre noii consilieri județeni pentru afacerile cu banii publici s-a manifestat de la prima ședință de plen a Consiliul Județean.

Astfel, consilierul PNL Andrei Kadas a solicitat în plen „un raport pentru consilierii judeţeni în vederea informării asupra situaţiei de fapt de la Aeroportul Braşov pe lunile iunie şi mai 2015, situaţie care a dus la plângerea penală pentru furt gard aeroport”. Ce trebuie spus este faptul că firmele domniei sale au fost direct implicate în construcția gardului și nu numai (pista Aeroportului).

În acest context, pentru deplina informare a opiniei publice, newsbv.ro solicită public conducerii Consiliului Județean, care a promis multă transparență în actul administrativ, să prezinte situația pe întreaga perioadă, de când a început construcția Aeroportului, iar pentru construcția gardului, să fie date publicității firmele, sumele și ce lucrări au fost decontate de Consiliul Județean Brașov, fiindcă altfel noul mandat al aleșilor județeni începe deja cu trasul sforilo rîn interesul unora sau altora…

„La Aeroportul internaţional Braşov – Ghimbav lucrurile stau rău, în sensul că de când am fost validată m-am dus la faţa locului şi am găsit o situaţie, nu vreau să spun dezastruoasă, dar nu foarte bună. Am luat măsuri – am încercat să asigurăm paza obiectivului, în sensul câ trebuie să se cunoască ce se întâmplă acolo 24 de ore din 24, prin Direcţia de Pază a Consiliului Județean şi am externalizat doar administrarea pistei”, a declarat vicepreședintele CJ, Mariana Câju, care a deținut timp de două luni funcția de președinte interimar al instituției, în ultima zi de mandat.

Scriptic, Consiliul Județean a cheltuit aproximativ 25 de milioane de euro, dar cei care vor veni la Consiliul Județean ar trebui să facă o evaluare exactă a ceea ce este acolo, mai spune Câju, care crede că singura salvare a acestei investiţii este asocierea cu Primăria Braşov.

Șocante de-a dreptul au fost dezvăluirile cu ceea ce s-a întâmplat la acest obiectiv de investiții.

„Gardul a fost făcut de vreo patru ori şi tot nu e gata, iar situaţia pistei nu e fericită – există o garanţie a constructorului pe 9 ani, dar dacă nu facem de urgenţă toate lucrările care au legătură cu canalizarea din jurul pistei poate să se deterioreze mult mai rapid decât ne imaginăm”, a precizat Câju în urmă cu câteva săptămâni.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.