8 milioane de vizitatori la Coresi , în primul an de funcționare

8 milioane de vizitatori la Coresi , în primul an de funcționare

Coresi Shopping ResortCoresi Shopping Resort, centrul comercial dezvoltat de Immochan în Brașov, a atras peste 8 milioane de vizitatori în primul an de la lansare. Coresi a înregistrat performanțe de trafic încă de la deschidere, depășind 1.000.000 de vizite doar în prima lună.

Peste 22.000 de vizitatori s-au bucurat zilnic de o experiență inedită la cumpărături, Coresi devenind parte din comunitatea din Brașov și întreaga regiune.

“De la început, ne-am dorit să facem din Coresi, prin conceptul unic Shopping Resort, o adevărată scenă a comunității, un spațiu în care brașovenii se pot bucura de timpul lor liber. Am vrut să oferim experiențe memorabile și am ajuns în momentul în care locuitorii Brașovului și ai regiunii care ne-au vizitat, ne-au confirmat că am reușit”, declară Tatian Diaconu, Director General Immochan România.

Volumul vânzărilor în primul an a crescut constant, ajungând la 60 milioane de euro. În prezent, Coresi Shopping Resort are un grad de ocupare de 100% și găzduiește peste 120 de branduri, dintre care 14 locale, 47 naționale și 62 internaționale.

În octombrie 2015 s-a dema­rat a doua fază de extindere a proiectului Coresi, cu un nou parc comercial de tip Strip Mall. Denumit Street Coresi, parcul comercial va include 12 spații comerciale, cu 300 m de fațade și 450 locuri de parcare. Investiția totală se ridică la 10 milioane de euro.

Coresi Shopping Resort nu este doar o destinație de shopping, ci și un loc de petrecere a timpului liber. Centrul comercial oferă zone de relaxare, locuri de joacă, zona de food-court desfășurată pe 3.500m², 8 săli de cinema, parc și terenuri pentru activități sportive în aer liber de 2,5ha. De asemenea, centrul include și cel mai mare hypermarket din Transilvania, Auchan Coresi, cu o suprafață netă de vânzare de 13800 m², cu cele mai mari game de produse și toate prețurile mici în fiecare zi. Hipermarketul a înregistrat în decursul primului an 4.500.000 de vizitatori.

DESPRE IMMOCHAN ROMÂNIA

Immochan România a luat ființă în ianuarie 2012 și în prezent administrează un portofoliu de 23 de centre comerciale. Immochan şi-a format expertiza de operator global în jurul a patru direcţii de business: dezvoltarea de proiecte imobiliare; leasing pentru centrele comerciale şi a retail park-urilor; activităţi de property management şi valorizarea patrimonială a proprietăţilor.

În 27 martie 2015, Immochan România a deschis în Brașov centrul comercial Coresi, primul Shopping Resort din România și primul centru comercial certificat BREEAM din România, nivel „Very Good”, după ce, la finalul anului trecut, a inaugurat în București Centrul Comercial Drumul Taberei. Ambele proiecte au reprezentat o investiție totală de 120 de milioane de euro.

  1. Astia sunt muzeu de se lauda cu numarul de vizitatori?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate