Fata accidentată pe trecerea de pietoni pe Calea București s-a stins

Fata accidentată pe trecerea de pietoni pe Calea București s-a stins

acc calea bucuresti trecere de pietoni

5 marie 2016, 15.00 Din păcate, tânăra de 16 ani nu a supravieţuit rănilor foarte grave, cu tot efortul depus de medici.

4 marie 2016, 21.20 Victima este o fată de 16 ani. Este în stare foarte gravă. Are politraumatisme. A fost intubată și transportată la Spitalul Județean Brașov.

20.30 Un pieton a fost accidentat pe trecerea de pietoni pe Calea București, în zona hotelului Oliver.

Potrivit purtătorului de cuvânt al ISU Brașov, cpt. Ciprian Sfreja, victima este inconștientă. Pentru acordarea primului ajutor au intervenit paramedicii de la SMURD.

Un cititor care a trecut prin zonă spune că, probabil, șoferul avea viteza destul de mare, având în vedere că pietonul a fost aruncat pe celălalt sens de circulație.

  1. Câți oameni mai trebuie sa fie accidentați ca sa luam masuri…
    Soluția pe care eu o vad sunt pasarelele pietonale pe marile bulevarde 🙂

    Reply
    • Pasarele pietonale…dar majoritatea accidentelor din ultimul timp au fost cu batrani.Si ei, ca celelalte persoane se plimba zilnic prin oras. Avand in vedere varsta inaintata, credeti ca pot sa urce scarile de la pasarele? … + carucioare cu copii sau persoanele cu handicap. Uneori e simplu de spus un lucru, dar mai greu de analizat si gandit. Iar primaria nu cred ca e dispusa sa investeasca si in niste lifturi speciale…

      Reply
      • Pasarele cu lift sau scara rulanta. Exista firme locale care ar putea sa construiasca asa ceva. Parca ELMAS se ocupa cu ascensoare (cel putin cu intretinerea lor). Nu cred ca nu au ei know how-ul sa si construiasca un lift. Clar o scara rulanta ar fi mai potrivita, dar na` suntem in Romania nu in Germania sau Suedia sau Norvegia sau Olanda sau mai stiu eu ce tara civilizata si responsabila.

        Reply
    • Las-o moarta, dl. Dan. Au avut timp altii sa-si dea seama inaintea noastra, peste tot in lume, ca nu asta e solutia intr-un oras de tipul Bv.

      Ati auzit de obligatia legala de a asigura accesibilitatea pe spatiul public pentru toate categoriile de oameni, inclusiv pachizitionarea, functionarea si intretinerea a sute de lifturi rezistente la climat exterior si vandalizare, 24h/24h?

      Reply
    • Nu sunt nici macar limitatoare de viteza…

      Reply
    • Nu puteți spune că pietonul nu are nici o vină! Dacă vezi că vine tâmpitul cu viteză sau nu dă vreun semn că ar opri tu ai curaj să te arunci în fața mașinii? Acolo toți pietonii vin lansați de pe cealaltă parte și nu se sinchisesc să mai oprească la mijlocul drumului si să se mai asigure! E adevărat că sunt panouri publicitare și chiar semne cu trecerea de pietoni după care nu se văd pietonii cum sunt urmatoarele treceri cum mergi spre elvila! Nu trebuie semn pentru că scrie la legislație că trebuie să reduci viteza in apropierea trecerilor, chiar 30 km/h dacă sunt pietoni în apropiere! Și eu zic că semaforizarea e o soluție mai ales pentru că ar mai disciplina și pietonii pentru că ar trebui să astepte și ei un pic până se face verde că mulți sunt si tare grăbiți! Eu zic totuși că șoferii sunt vinovați in trei sferturi din cazuri! Trebuie redusă viteza la treceri că oamenii se strică ușor și se repară greu!

      Reply
      • Eu cred ca sunt necesare treceri pietonale cu semafoare temporizate si iluminarea din ambele parti a tuturor trecerilor pietonale in tot orasul

        Reply
      • Si eu sunt de aceeasi parere, ca si pietonii au multe obligatii la angajarea trecerii pe trecerea de pietoni. Nu sunt facute niciun fel de campanii pentru aducerea la cunostinta si responsabilitatea pietonilor. Majoritatea nu se asigura la traversare. Varianta ok MI se pare mie ar fi cea cu limitatoarele de viteza la fiecare trecere de pietoni sau semafoarele cu actionare din buton de catre pietoni la un anumit interval de timp…

        Reply
  2. Solutia pe care o vad eu e ca nenea politatii sa amendeze pietonii care nu stiu sa treaca strada … Poate daca ar aplica ce ii invata la gradinita ar sti sa treaca strada si nu ar mai fi atatea accidente.

    Reply
    • Catalin adica daca esti la mijlocul trecerii de pietoni si esti lovint de masina tot TU CA SI PIETON ESTI VINOVAT? ma indoiesc… Viteza excesiva(hai sa-i arat lu iubi ce poate masina) si neadaptarea vitezei la conditiile meteo ca sa nu mai spun ca e si o trecere de pietoni la mijloc

      Reply
      • Nu zic ca nu sunt si cazuri in care soferi sunt vinovati. Dar eu feresc 5 pietoni pe zi, daca ma fereste pietonu pe mine imi da 500 lei si imi ia permisu. Vreau doar sa fie aplicata legea si pentru ei.

        Reply
        • De acord cu tine Catalin. Sunt si soferi vinovati, dar si pietonii se arunca pe trecerea de pietoni fara a se asigura o clipa (nu spun de toti, dar exista multa cazuri).
          Pe Calea Bucuresti consider ca ar trebui sa scoata reclamele de pe panouri de pe mijlocul drumului din dreptul trecerilor de pietoni. Pe mine una ma incurca foarte mult. Nu ai vizibilitate.

          Reply
          • De acord …de cand cu accidentele pe treceri m-am uitat cu atentie la chipurile celor care trec strada..multi vorbesc la telefon si nici nu intorc capul sa vada daca ai incetinit.Altii se rasucesc si par sa stea de vorba dupacare se arunca pe trecere…la fel, fara sa vada daca poti opri. Daca ai 60 la ora si esti pe prima banda, chiar daca ii vezi, nu poti opri in 10 m ..oare ei sunt constieni de asta 🙁 De acord si cu panourile alea publicitare sau stalpii, tomberoanele, masinile parcate imediat inainte de trecere..toate iti iau vizibilitatea

          • Dacă ai 60 km/H în apropiere de trecerea de pietoni înseamnă ca ești cretin . Dacă nu știi de ce consulta legislația.

          • Dpdv, eu consider ca la acele drumuri cu mai mult de două benzi pe sens sa se aplice un refugiu sau scoar pentru pietoni. Cum este mai jos la carrefour (exemplu)… sau si cu doua benzi pe sens sa se construiască acele refugii..

        • Catalin , ai fost „modest”! Nu se asigura , nu sunt atenti ! Cand sunt pieton, din respect ptr participantii la trafic, las „coloana de masini” sa treaca si apoi pasesc! Cu 2 baieti de 4 si 8 ani …si incerc sa-i educ!

          Reply
    • Sunt de acord cu tine Catalin.
      Pe langa vinovatia soferilor ( pe care am fi tampiti sa o negam) exista si inconstienta, sa ii spunem asa, a pietonului. Daca vezi un tampit ca se indreapta cu viteza, nu te arunca pe trecere, ca poate boul sau vaca nu are timp de reactie. Vorbesc atat in calitate de sofer cat si de pieton. Chiar daca obligatia soferului este de a incetini inainte de trecere, de ce sa te bazezi doar pe asta cand traim intr-o lume in care inconstienta primeaza? Trebuie sa te pazesti tu inainte sa astepti ca altul sa o faca. Mi se rupe sufletul de fata, si cu siguranta soferul daca rula cu viteza este vinovat. 110 intr-o zona de 60… e mai mult decat ilegal. Va plati pentru asta.. pacat insa ca pe fetita nu o aduce nimeni inapoi indiferent de parerile noastre. Dumnezeu sa o odihneasca in pace!

      Reply
  3. L-am vazut live…. Avea viteza baietasu…a oprit apoximativ la 30-40m fata de locul in care s-a produs incidentu…fata parea a fii in state critica…Dumnezeu sa ii dea zile…

    Reply
    • Bai asta anonim..ai vazut live dar cred ca ai nevoie de ochelari! Te bagi in seama sa comentezi fara rost! Masina a oprit pe trecere nici devum 20-30 m si tinand cont ca soseaua era uda ca ploua e normal sa fi mai inaintat dupa frana! Zilnic zeci de pietoni sar fara sa se asigure in fata masinii! Daca esti pieton si ai acest drept de a trece mai trebuie sa te si asiguri!

      Reply
      • Masina care a lovit-o pe fata era la 30-40 de metri dupa trecere,cel care a lovit-o ar trebui sa fie omorat

        Reply
        • Fata era cazuta pe contrasens la aprox 12-15 metri de trecere si avea hemoagie puternica pe gura si pe nas si probabil foarte multe fracturi…

          Reply
        • Nu ai dreptate,eram in urma cu 50 m,nu avea viteza ,avea umbrela trasa in fata si vorbea la telefon,lucru pe care la confirmat verisora ei pe Facebook.

          Reply
        • Ciprian, am impresia ca nu ai permis pt ca vorbesti nestiinta de cauza,era singura masina in spatele lui in care eram sofer,mergeam cu 50 la ora,ploua era intuneric abia observai ceva,persona care travesa pe contrasens avea o umbrela trasa in fata aprope ca nu o vedeai,parerea mea este ca fata nu s a asigurat deloc pt ca soferu nu a avut timp sa o vada,a trecut in fata lui in farul sting al masinii, pur si siplu cred ca sa speriat,ea vorbea la telefon lucru pe care la spus verisora ei pe Facebook ca a auzit o bubuitura cand vorbea cu ea , poate avea casti poateee cine stie la ce se gindea numai la trafic nu fereasca dumnezeu de ambele parti dar sa nu dam vina doar pe soferi,ca si unii pietoni te lasa fara cuvinte in multe situatii . O mare vina are Primaria si Politia pentru ca de- atitea ori se intimpla cate un accident grav si nu se ia nici o masura, aici e problema ce-a m ai grava dar avind in vedere ca nici o institutie nu este afectata cu nimic ,s ar putea sa mai auzim de asa cazuri .

          Reply
      • Indiferent de ce sustii tu sau altii, politia poate face masuratori si stabili cu o precizie destul de buna ce viteza avea. Pentru noi insa, doar vazand locul in care a ajuns pietonul dupa impact spune totul. Daca masina ar fi avut viteza in limita legala si ar fi reusit sa opreasca cu un metru sau doi pe trecere, nu avea cum sa arunce pietonul la asa distanta. Sunt sofer cu vechime si tata si sincer nu ii gasesc nicio scuza soferului. In conditii de vizibilitate redusa, prin oras se merge cu viteza sub cea legala si cu atentie maxima. Iar daca observi ca cei de pe banda alaturata franeaza aparent fara motiv, e bine sa te lamuresti imediat despre ce e vorba pentru ca poate fi vorba de un pieton. Ceva similar am vazut si in Sibiu, tot pe vreme ploioasa insa in timpul zilei un copil de aprox. 12 ani cu umbrela voia sa traverseze. Am oprit pe banda unu si copilul a inceput traversarea. Insa cand a ajuns in dreptul meu l-am vazut ca se opreste si imediat am inteles de ce: in oglinda am vazut cum o masina venea in viteza pe banda 2 si nu dadea semne ca ar fi observat trecerea de pietoni. Nu era un sofer sibian dar asta nu il poate scuza pentru ca acea trecere de pietoni era foarte vizibila. A trecut de parca nici trecerea, nici pietonul, nici eu nu eram acolo. Nu a schitat nimic. Totul se putea termina tragic si as fi avut acel copil pe constiinta pentru ca eu l-am lasat sa treaca. Norocul nostru al tuturor a fost ca micul pieton s-a asigurat foarte temeininc. Din pacate nu mereu avem noroc …

        Reply
  4. SEMAFORIZATI TRECERILE DE PIETONI!!
    D-le city manager, se aude?!

    Reply
    • la noi, in Iasi, orasul este plin de semafoare cu toate acestea era sa fiu lovita de 2 sau 3 ori pe verde masina fortand semaforul pe galben si tot ei vociferau foarte urat la adresa mea si a altori pietoni care erau pe trecere asa ca…???

      Reply
      • Semaforul la pietoni nu se face verde pana nu este rosu cel de la soferi. De asemenea are si o intarziere de 1-2 secunde. Cei care „forteaza” galbenul sunt in conditia stipulata si in lege sub care, daca nu poti oprii in siguranta pe culoarea galbena ai voie sa treci. Nu fi tampita, sunt absolut sigur ca te-ai grabit ca o vaca, ca esti lafel de grabita ca ala care a trecut pe galben.

        Reply
      • si ce cauti in Brasov?

        Reply
  5. Exact la trecerea la care cu putin timp in urma s-a facut o filmare al unei televiziuni locale, din cauza lipsei de vizibilitate adusa de acele panouri publicitare DE CARE NU SE POATE NIMENI ATINGE. Bineinteles, viteza are si ea partea ei. Accident 100% de tip Dontu: sector lung si drept pe care se forjeaza acceleratia, vizibilitate proasta, ploaie, intuneric. Dar pentru Gantz si primar totul este OK in Brasov.

    Reply
  6. Cu semafoare la trecerile de pietoni, poate unii soferi vor fi mai atenti si vor opri. Altii, bine-nteles ca vor trece pe rosu asa cum se intampla la foarte multe intersectii semaforizate. Insa Politia Rutiera sa fie mai prezenta prin oras ca nu vezi picior de politist!

    Reply
    • Acele intersectii unde se trece tot timpul pe rosu, de exemplu cea de la Patria, au fost dotate in urma cu ceva timp, in doua randuri, cu camere de luat vederi, si se poate vizualiza traficul chiar in Primarie. Deci se tolereaza cu buna stiinta trecerea pe rosu, si cei care o fac intuiesc asta foarte bine. Tot ce inseamna amenajari de trafic facute in Brasov in ultimii ani parca invita soferii sa incalce regulile, nu ii opresc. Cine a mai vazut semafoare care sa aiba in acelasi timp verde (chiar clipitor fiind acest verde) pentru pietoni si pentru auto, cum e cel de la „3 Alimentare”? Doar o minte bolnava putea inventa asa ceva.

      Reply
  7. Nu mai dati vina pe pietoni!! Legea spune ca in apropierea trecerii de pietoni trebuie sa reduci viteza!!! Cum dracu unii care au carnet de 20 si ceva de ani nu au avut nici macar o tamponare, iar altii cu carnet de 3-4 ani au accidente cu victime?! Mie cand sunt la volen nu mi-e frica de pietoni, ci de cretinii de soferi care habar n-au de legislatia rutiera! Nu mai spun de respectul fata de partenerii de trafic…deja le cerem prea mult!! Eu as face legislatia asa. Ai accident cu victima? PARNAIE! Fara discutii. Si daca victima mai era si pe trecerea de pietoni, ADIO carnet! DEFINITIV!! Asa e legea in SUA in unele state. Acolo daca ai pus piciorul pe trecere, ala cu masina isi da cu capul in volan ptr ca stie ce-l asteapta daca te loveste!!

    Reply
    • Cea mai tare pedeapsa ar fi ca acela care a facut chiar si numai o data victime, din culpa in trafic, sa nu mai aiba niciodata dreptul la permis de conducere, sub nici o exceptie sau derogare.

      Puscaria nu mai sperie pe nimeni, se face cu suspendare etc. Doar poate daca suspendarea s-ar face… de-o creanga de copac sanatos!

      Reply
      • Iar pietnonii care se angajează în traversarea străzii fără să se asigure, să nu mai aibă niciodată dreptul de a traversa decât însoțiți. Tu te auzi ce spui, Ghiță? 🙂

        Reply
    • ai dreptate.Eu era cat pe ce sa nu ami exist in clipa de fata .Joi aflandu/ma pe trecerea de pietoni la intersectia Uranus cu Saturn eu traversand pe culoare verde a semaforului pieton fiind am intepenit de frica cand am vazut venind spre mine o masina la volan o doamna cocheta la vreo 75 de ani care probabil se gandea la iubitul ei.Domnisoara a plecat avand culoarea rosie la semafor caci avea si amsina frumoasa nu.Numai bunul Dumnezeu ma scapat caci altfel eram pe lumea cealalta probabil.

      Reply
  8. semafor cu temporizare cum e pe muresenilor si gata, nu apasa nimeni pe buton sa stea permanent pe verde ( mai ales noaptea), vrea cineva sa treaca – apasa pe buton, se face verde si gata

    in zona aia unde tot sunt accidente am trecut in ambele ipostaze si pieton si sofer si ca sofer e dezastru din 2 motive, uneori vi in coloana si incepi pietonii sa treac cate 1 cate 1 cate 1 si tot asa, si de-asta pleaca unii tare si la a2a trecere de acolo nu mai sunt atenti 🙁

    solutia e simpla ma repet (si ieftina in acelasi timp): semafoarte cu activare verde doar la apasare buton

    ps. ar trebui si politist sa amendeze pietonii care trec pe rosu

    Reply
  9. Va zic eu ca nu trebuie neaparat pasarele si alte chesti de genul acesta, fratilor cand conduceti fiti atenti nu vorbiti la telefon sau unde va sta capul mai ales in conditiile acestea, a plouat toata ziua si ei merg cu 100km/h pe Calea Bucuresti (multora nu le pasa de viata lor si nici de viata altora) eu sincer va zic nu am depasit astazi 60km/h mai ales ca era si seara ploua si vizibilitatea era redusa. FITI ATENTI IN TRAFIC O SECUNDA POATE INSEMNA O VIATA.

    Reply
  10. In Brasov exista foarte multe treceri periculoase pe care pietonii nu mai stiu cum sa le traverseze din cauza masinilor care merg cu viteza foarte mare. Trecerile de pe Calea Buc. trecerea de pe 13 Dec. de la biserica. M.Ganz iese in presa si cu aroganta-i caracterisrica, spune ca nu sunt probleme in trafic. Asta dupa ce Politia Rutiera le trimite o lista cu 40 de treceri de pietoni periculoase. Ce face dl Ganz? Mai monteaza vreo 2-3 table de avertizare de care nu tine cont nimeni. Ajunge! Maine pot sa fiu eu, tu, voi pe trecerea de pietoni! Domnule Miklos Ganz, daca problema va depaseste, apreciem gestul DEMISIEI dvs. Nimeni nu este de neinlocuit, mai ales dumneavoastra!

    Reply
  11. D-l Blajovan are perfecta dreptate, am spus-o si eu de mai multe ori: nesimtirea soferului roman n-are limite, soferii romani sunt catalogati printre cei mai prosti din Europa, o dovedesc si accidentele infioratoare provovocate de ei si in afara tarii:

    http://www.ziare.com/stiri/soferi/romanii-in-top-3-cei-mai-slabi-soferi-din-europa-cine-conduce-totusi-mai-prost-ca-noi-1399380

    E clar, daca intr-un oras circuli cu viteza, seara, pe ploaie etc., iti asumi si riscul ca vei accidenta pe cineva. Din acest moment incadrarea juridica ar trebui sa fie cu totul alta: omor calificat.

    Pt ca pe trecerea de pieton omul (viata) are prioritate si nu soferul.

    Pe de alta parte, trecerile de pieton sunt extrem de prost semnalizate in oras, si nu numai la noi, atat ziua cat si noaptea sunt apropape invizibile.
    Solutii exista, dar nu inteleg de ce nu se aplica.

    O modificare a legii ar trebui sa cuprinda si raspunderea penala si pecuniara a celui care administreaza drumul. Poate ca s-ar schimba atunci ceva.

    Reply
  12. Si inca ceva: d-lor de la Primarie, Politie etc., reveniti la limita de 50 km/h, iar in apropierea trecerilor de pieton puneti indicatoare de limitare a vitezei de 20-30 km/h. + camere de supraveghere care sa verifice respectarea limitei de viteza + sanctiuni drastice, cand e cazul.

    Avem deputati, senatori, sa modifice legea circulatiei, legea penala in asa fel incat cei ce se fac vinovati de asemenea accidente, si nenorocesc oamni si familii, sa nu scape cu o amarata de suspendare.

    Reply
  13. Solutii pentru reducerea numarului de accidente cu pietoni:

    – Transformarea Brasovului dintr-un oras croit numai pentru masini, intr-un oras civilizat, in care si pietonii sa aiba ceva drepturi.
    – Trebuie inteles faptul ca sosele cu 3-4-5 benzi pe sens NU SE FAC in mijlocul oraselor ci doar ca ocolitoare ale orasului.
    – Orice oras civilizat (din Europa) are SEMAFOARE, TROTUARE LARGI si LIMITE DE VITEZA decente (nu 60 km, dar merge si 80 km/ora).
    – Niciun oras civilizat din Europa NU ARE SENSURI GIRATORII in centrul orasului (cu exceptia unor situatii particulare, de ocolire a unor monumente istorice, de exemplu).

    Reply
  14. Ar trebui sa fie toate trecerile de pietoni iluminate nu sa te apropii si sa vezi daca trece sau nu cineva!

    Reply
  15. Sa puna mai multe panouri publicitare, sunt foarte „folositoare” in a vedea pietonii…

    Reply
  16. Trebuie redusa urgent limita de viteza la 50km/h, eventual cu exceptia ocolitoarei si a catorva zone de la iesirea din oras. Este absurd sa dai liber unora sa mearga cu 80 la ora pe Calea Bucuresti, sa nu pui nici semafoara, nici politisti culcati si sa te miri ca ai accidente!

    La fel de uluitor este ca inca mai exista ignoranti si scursuri umane care pun accidentele de pe TRECERILE DE PIETONI in carca pietonilor.

    Ca sa nu mai vorbesc de SF-ul cu pasarelele. Va plac cum arata alea de DN1 dintre Ploiesti si Bucuresti, pe asa ceva vreti sa urcati cand traversati pana la MegaImage pt paine?

    Cand traficul din Bucuresti este mai sigur pt pietoni decat cel din Brasov, cand Craiova are mai multi km de piste de biciclete SEPARATI DE TRAFIC, cand vezi trotuare mai largi prin cartierele de blocuri in orase ca Buzau sau Piatra Neamt atunci trebuie sa-ti pui niste intrebari serioase despre cine conduce orasul si cat este de sanatos la cap.

    Reply
  17. SEMAFORIZATI TRECERILE DE PIETONI!!
    SEMAFORIZATI TRECERILE DE PIETONI!!
    SEMAFORIZATI TRECERILE DE PIETONI!!
    SEMAFORIZATI TRECERILE DE PIETONI!!

    SOLUTIA ESTE SIMPLA

    Reply
  18. Liviule, nu stiu acum cu ar putea fi realizata semaforizarea, mai ales in apropierea giratoriilor…
    Cred ca ar da tot traficul peste cap, nu?

    Reply
    • Aha…uite asa ajungem de unde am plecat, desfintarea guratoriilor si semafoare. Alti bani si alta distractie. Bravo primarului!

      Reply
      • @Cipi:
        Cu siguranta ca acolo se va ajunge, la desfiintarea giratoriilor si montarea de semafoare. Si stiti de ce ? pentru ca asa este in toate tarile civilizate, care au avut destui ani sa experimenteze toate variantele. Daca solutia aceasta cu giratorii, trotuare de 50 cm latime, autostrazi si viteza de 80 km/ora in orase ar fi fost ceva functional, cu siguranta am fi intalnit-o si in alte tari. Ai nostri „manageri” ai orasului s-au crezut mai destepti decat toti europenii.
        Desigur ca desfiintarea giratoriilor si refacerea trotuarelor nu se va face de azi pe maine. Dar va veni odata si o administratie normala.

        Reply
        • Enea V vorbesti numai prostii sigur nu ai trecut de vama nici- odata,dute in Germania , Anglia si o sa vezi acolo cite giratoare sunt,asa ca nu mai vb si documenteazate antai.

          Reply
  19. Acum e înger, a murit :((
    Dumnezeu s-o odihnească!

    Reply
  20. DACA LA COLECTIV A FOST ARESTAT PRIMARUL…LA BV DC NU ESTE ARESTAT PENTRU ATATEA OMORURI??? Toate se intampla deoarece nu sunt luminate trecerile, dar gunoiele de la primarie nu stiu decat sa faca giratorii

    Reply
  21. ma … in voi de pietoni …luati-va masini si gata !
    glumeam problema e cei de la administratia drumurilor nu isi fac treaba …nu noi ca am dat peste o persoana chiar daca nu ai viteza pe calea bucuresti noaptea + daca ploua si persoana mai este imbracata in negru 100% nu o vezi …poti merge si cu 30 la ora ca tot nu il vezi nu mai vorbiti voi cacat atata…mai ales tu Blajovan cu parnaia ta , prietene oricui i se poate intampla nu cred ca ti-ai dori sa dai peste cineva fara sa iti dai seama deoarece drumu e prost semnalizat si sa nu fii avut nici viteza ..si sa faci parnaie

    Reply
    • Mai smechere, baiete tu ori esti prost ori biciclist. Conduita preventiva , punct! Cu 80-100 la ora nu ai ce cauta in oras. Copila asta care a fost lovita nu ar fi sarit in fata unei masini care era aproape de trecere si avea viteza mare.Nu exista scuze ptr asemenea creaturi , nici nu il pot numi om

      Reply
  22. Prietene smecher! Daca vrei sa fii smecher, fii pana la capat! Nu fii smecher PROST! Si eu am zis la fel. Proasta semnalizare si iluminare la trecerile de pietoni, plus lipsa semafoarelor duce la astfel de tragedii. Si nu-mi vinde mie gogosi, ca nu ma-m nascut ieri! Una e sa lovesti pe cineva cu 30 la ora, si alta cu 80-100 km/ora cat avea individul, dupa spusele celor de rutiera! Nu lucrez la aprozar prietene, asa ca da lectii altora!!

    Reply
  23. ARIIIIIIIIIIIIIIIII :((((((((((((((((((((((((((((
    Dumnezeu sa te ierte :(((((((((((((((((((((((((((((((( Sa te odihneasca in pace :((((((((((((((((((((( Nu te vom uita niciodata :((((

    Reply
  24. PS Nu m-am nascut ieri. Scuze.
    Din pacate, fetita s-a stins. Condoleante sincere familiei! Nici nu pot sa-mi imaginez prin ce trec. Si eu am 2 fete si una dintre ele trece zilnic pe o trecere extrem de periculoasa. Am incercat sa-i conving pe cei de la Comisia de circulatie de necesitatea montarii de semafor cu buton si acolo si la alte treceri periculoase. In mun. Brasov principala prioritate este fluidizarea traficului. Deci, nu siguranta cetatenilor. Oricum, actualul staf al Primariei Brasov, in frunte cu city managerul Miklos Gantz, mau au cel mult 6 luni de stat in primarie, ptr ca oricare va ajunge edil sef, ii va schimba! Asa ca d-le Gantz, macar pe ultima 100 de metri, faceti si dvs ceva ptr orasul asta! Ca sa aflam stadiul lucrarilor de la viitorul liceu sportiv era suficient purtatorul de cuvant Sorin Toarcea. Managerul public al Brasovului trebuie sa aobe alte preocupari!!

    Reply
  25. Pentru…smecheri!!
    Inta pe site si mai jos in pagina este o filmare de la locul accidentului. Sa-mi spui si mie daca acea trecere de pietoni era iluminata sau nu! Cred ca poti sa citesti si ziarul acolo!! Aruncata pana pe banda de contrasens?? Politistii spun ca soferul avea pe putin 100-110 km/ora!!!

    http://transilvanianews.com/2016/03/04/brasov-fotovideo-fetita-lovita-pe-trecerea-de-pietoni-si-aruncata-pe-sensul-opus-tanara-a-decedat-la-spital/

    Reply
  26. Iluminatu public e foarte slab nu are forta si cand ploua mai ales seara sunt momente ridicule ..Se vad dupa ele…abia vezi si o persoana pe trecere…iluminat slab

    Reply
  27. Criminali, nu alta…

    Sincere condoleante familiei.

    Reply
  28. […] Accidentul din seara zilei de 4 martie în urma căruia a murit o tânără de 16 ani s-a petrecut pe aceeași trecere de pietoni unde, în urmă cu mai puțin de două luni, a murit o altă persoană. De altfel, debutul anului 2016 a reprezentat o perioadă neagră pentru siguranța pietonilor brașoveni, acesta fiind al patrulea accident accident mortal într-un interval scurt de timp: – accident mortal în data de 04.01.2016, pe Calea București din municipiul Brașov, trecerea de pietoni de la Metro; – accident mortal în data de 05.01.2016, pe str. Indepedenței; – accident mortal în data de 19.01.2016 pe Calea București, trecerea de pietoni de la intersecția cu str. Soarelui. […]

    Reply
  29. Pe calea bucuresti viteza legală este de 60.

    perioada de frânare care este la aceasta viteza?

    Reply
    • Dumnezeu sa o ierte pe fetita
      ..! Si soferi au vina lor dar pana nu pietoni nu stiu ca sant participanti la trafic si au dreptul sa treaca pe la trecere si in acelasi timp OBLIGATIA Sa se ASIGURE ca pot trece in siguranta..vor mai plânge. .multi oameni dupa cei DRAGI! In alte state este interzis si vorbitul la telefon a pietonilor pe trecerea de pietoni..Pacat ca trebuie sa moara atati oameni. ..

      Reply
      • Cel care a lovit-o pe fata era un pusti dar tot cred cu tarie asa cum am scis mai sus ca ar trebui omorat(moarte pentru moarte) acum probabil este suparat dar o sa-si revina si o sa-si traiasca viata
        Parintii acestui gunoi de om o sa mearga la nunta lui si o sa se intalneasca pe strada in timp ce bietii parinti ai fetei vor merge la cimitir pentru a vorbi cu copilul lor.

        Reply
        • am trecut pe trecerea respectiva cu doua -trei minute inainte de crima(pentru ca din punctul meu de vedere asta s-a intamplat) si aveam40-50km/h probabil mai putin de jumatate din viteza criminalului spe aceelasi sector de drum am facut sensul giratoriu si m-am intors si am vazut-o pe biata fata aruncata pe sensul meu la aprox 12-15 metri de trecerea pentru pietoni
          Am vorbit cu ceilalti soferi care i-au acordat prioritate fetei pe partea cu hotelul si mi-au spus ca au vazut-o dupa aceea in oglnda prabusindu-se pe drum

          Reply
      • Tu trollezi sau este ignorant. Cum mai putem si acum sa vb depre obligatia pietonilor cand astia cad ca mustele. Domnul meu, nu pietonul merge cu 2 tone de fier in carca cu 80 la ora. Preventia trebuie facuta IN PRIMUL RAND de soferi, ei fiind cei care au o arma sub talpa. Mai mult, a calcat-o pe biata fata PE TRECEREA DE PIETONI!!!!

        A incetinit preventiv? A condus cu viteza adaptata la noapte/ploaie? Sunt specificate in codul rutier chestiile astea pana la urma!

        Sunt absolut uimit si scarbit cand unii oameni nu pot prezenta un minim de empatie ci doar isi urmaresc propria lor agenda in fata unei tragedii groaznice!

        Dar e vina noastra a tututrora! Am vrut „gospodari” am primit tot ce au de dat gospodarii!

        Reply
  30. Iar va luati de infrastructura ? Respectati naibii Codul Rutier,vitelor !

    Reply
  31. Avem orasul cel mai modern din Romania(vorbesc de orasele mari)unul dintre cele mai apreciate si in Europa,Romania este una din tarile cele mai „respectuoase” din punct de vedere al soferilor..dar vad ca ptr uni nu conteaza si dau vina ptr proasta educatie a unora mereu pe primarii sau institutiile statului.Exista o legislatie rutiera ,pieton sau sofer,trebuie respectata!Este foarte simplu si costurile sunt zero daca educatia iti vine facuta de cand incepi sa faci primi pasi in propria casa.Atunci cand invatam sa mancam cu lingura si furculita ar trebui sa invatam si ca legea trebuie respectata.Din pacate victimele „smecherilor”sunt de obicei tocmai persoanele educate.Pietoni si soferi necivilizati sunt peste tot in lume,insa un accident pe trecerea de pietoni nu are decat un vinovat SOFERUL…nu politia,nu primarul,nu guvernul.

    Reply
  32. In curand va muri cineva si la intersectia semaforizata de la intrarea in Racadau – Piata Decebal. Acolo culoarea verde a semaforului tine 3-4 secunde iar soferii care vin dinspre Carpatilor trec pe verde neacordand prioritate pietonilor care alearga ca sa nu fie prinsi pe rosu. Eu, care sunt tanar nu pot trece in cele 3-4 sec intersectia decat alergand, dapa-i niste batrani …Era sa fiu calcat de vreo 5 ori. Au fost si alte accidente acolo cu soferi care au intrat in stalpul de la semafor si nimeni nu face nimic. Politia din Bv e cea mai incompetenta din tara, dau autografe la carti si se cearta pe Fb. Am vreo 3 reclamatii la ei pt cazuri de inselaciune si una de furt si nu s-a intamplat nimic pana acum.Sa nu mai pomenim de cazuri celebre nerezolvate gen Elodia, casa de schimb valutar unde a fost impuscat omul ala sau bataia dintre valutisti si cei din Noua. Unde sunt vinovatii? Ce ati facut? Rusine!

    Reply
  33. Dragilor, inainte de o trecere de pietoni se incetineste, dar cati dintre cei care conduc mai fac asta??
    Doar semafoarele ii mai opresc si din pacate, nu pe toti!

    Reply
  34. Ia puneti in diferite zone a orasului niste politisti de la rutiera care sa vina cu amenzi pt pietoni si ridicat de permise pentru soferi, si deasemenea o iluminare si o semnalizare corespunzatoare a trecerilor de pietoni si sa vedeti ce se conformeaza lumea, nu permanent ci cateva ore cand afluenta e mare. Din pacate cand esti la volan uiti, mai ales in oras, ca exista si pedala de frana, Si in fond respectul si grija fata de viata unde e?????

    Reply
  35. E clar ca legea arunca întreaga răspundere pe umerii șoferului în cazul accidentului dar iată ca nu e bine. Pietonul se bazează total pe acest lucru și astfel își ignora chiar și instinctul de conservare. Cum sa las eu ca pieton viața mea la cheremul șoferului? Poate e beat sau obosit sau neatent sau tulburat de vreo întâmplare socanta sau poate nici nu are permis ori e un octogenar fără reflexe care nu-si acceptă neputința . Poate tocmai strănuta sau suferă un atac cerebral sau mașina nu are frâne sau s-a aplecat după bricheta ori gonește ca un nebun cu 110 km pe ora prin oraș dintr-un motiv care nu ma intereseaza și nu mai poate opri chiar dacă m-a observat. Obligația mea (neprevăzuta de lege) este sa-mi apăr pielea, sa mă asigur ca ajung viu si sănătos acasă. Acel șofer care a produs oribilul accident va plăti cu bani, cu ani de închisoare, cu sau fără executare. Dar nimic nu o va aduce înapoi pe biata fata. Cereți ce vreti: semafoare,iluminare, limitatoare, polițiști, legi mai dure. Dar educati copiii de mici sa se pazeasca. Scoateți – le naibii căștile alea din urechi și băgați-le telefoanele adânc în buzunar ca nu mai văd și nu mai aud ce se întâmplă în jurul lor, trăiesc în virtual dar mor în realitate. Sunt șofer de 23 de ani, am fost începător, fără experiență și am făcut greșeli în trafic, din fericire fără urmări grave si sunt conștient ca intr-o secunda poți deveni dintr-un cetățean respectabil, un criminal.

    Reply
    • Ce bine ar fi ca toti sa avem permis de conducere. Am intelege mai bine ce este o masina si cum se poate conduce sau opri in conditii de siguranta si la timp. Din pacate asa ceva nu se poate si se intampla tragedii.

      Reply
    • Corecta postarea ta !
      Dupa 30 de ani de soferie + mecanica auto am constatat din pacate ca trecatoarele (80%) au impresia ca trecerea de pietoni este drumul de la aragaz pana la frigider din propria bucatarie ! Nu sunt misogin cand fac aceasta afirmatie, departe de mine gandul. Daca trecatorii se uita din cand in cand spre stanga cand sunt pe trecere, nu acelasi lucru il vad la trecatoare ! Ele se uita la inceput, observa ca masina incetineste, dupa care capul in pamant si deplasare…
      Poate ar trebui sa stie trecatoarele ca orice sistem mecanic (frana, ambreiaj, cutie viteze, etc.) poate ceda brusc fara nici un simptom anterior.
      E drept ca sunt cazuri extrem de rare, dar totusi sunt. Mecanica nu este perfecta. Trecerea de pietoni este un drept dar nu o certitudine ca o sa ajungi viu pe celalalt trotuar! Privirea tot timpul pe masinile care se apropie de trecerea de pietoni poate salva uneori viata. Alt aspect constatat din pacate tot la treceri este angajarea pe trecere in momentul in care autoturismul mai are 2-3m pana in trecere. Rationamentul il inteleg, autoturismul avand o viteza de deplasare mai mare, pana fac eu ca trecator 1-2 pasi, autoturismul este departe! E drept, dar si permisul respectivului sofer o sa fie „departe” o luna. A patit-o treaba din asta un prieten, eu eram in dreapta (martor).
      Nu vreau sa fiu inteles gresit, ca tin partea soferilor, au destule pacate, dar nici cu unii trecatorii nu este ok.

      Reply
  36. In sfarsit autoritatile au pus o denivelare la trecerea pe care si-au pierdut viata mai multe persoane dintre care doua in 2016, ultima fiind o copila nevinovata ucisa de un dobitoc care cu toate ca a vazut ca pe celalalte doua benzi masinile sunt oprite, el s-a dus ca racheta. Nu-i doresc sa faca inchisoare, dar macar sa i se ridice permisul permanent. Este un pericol social. Dominilor politisti mai faceti si dreptate numai amenzi!!!

    Reply
  37. in tarile din Europa (mai rar in tara noastra) sant limitatoare de viteza..simplu de facut si costuri minime.Se duce si initiativa unor tembeli de a efectuat adevarate intreceri si se va circula cu viteza redusa altfel riscand sa iti distrugi masina…si nu din cauciuc cum am vazut cateva incercari chiar in Buzau..ci din beton.amplasate inaintea trecerilor de pietoni, ..inalte de 10-15 cm , late cat toata banda de circulatie si lungime de la 2 la 3 metri …si semnalizata ca sa o vezi din timp , sa nu iti rupi masina….ultima oara am vazut astfel de limitatoare de viteza in Cipru , o tara mica cat 2 judete , cu o populatie usor peste 1 milion, dar unde nu am vazut o sosea carpita sau cu „plombe”…si unde la fiecare trecere de pietoni erau semnalizate si astfel de „limitatoare de viteza”..unde se gandesc oare edilii si cei de la „circulatia”..?? sa cred ca nu au fost „afara”???

    Reply
    • Poate Cipru nu e chiar cel mai bun exemplu de urmat. Unde ati vazut dvs. limitatoare de viteza in Europa de Vest ? Doar in cartierele de locuit, pe stradute mici si inguste. In niciun caz pe strazi cu 2-3-4 benzi pe sens, din orase. Acolo sunt SEMAFOARE !

      Reply
  38. alt locuitor zona Astra martie 12, 2016, 1:02 am

    Sunt uimita de solutia gasita de Primaria Brasov (dupa spusele unei emisiuni tv):desfiintarea trecerii de pietoni din zona respectiva.What????
    Asta este solutia?
    Desfiintarea tuturor trecerilor de pietoni pe care se intampla accidente?
    Si trecerea de pietoni respectiva chiar este necesara in acel loc avaand in vedere distanta la care sunt plasate celelalte doua.

    Reply
    • Pai asta e mentalitatea dumnealor si modul de a scapa de o problema pe care nu le convine sa o rezolve corect: pietonii din acel cartier sa fie pedepsiti la gramada, prin desfiintarea trecerii, pentru ca unul de-al lor nu a avut grija sa se fereasca din calea unui sofer imbecil.

      Este mentalitatea tipica de plutonier din armata de pe vremuri.

      Reply
  39. Dar cum ramane cu instalarea unor lumini albe in tot orasul sa vedem si noi ceva pe drumuri seara? Astia de la primarie merg oare cu masina noaptea/seara prin oras sa vada ce lumini chioare sunt? Ar trebui sa faca o vizita in parcare la coresi. Stalpi cu iluminare din aia ne trebuie bai nene sa se vada pe strazi!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate