Din „bătălia reciclării” Braşovul a plecat cu premiul pentru cea mai bună campanie de comunicare

Din „bătălia reciclării” Braşovul a plecat cu premiul pentru cea mai bună campanie de comunicare

Orasul reciclarii Adrian Atomei (1)Braşovul a candidat şi anul acesta pentru obţinerea titlului de „Oraşul Reciclării”, concurând alături de alte 31 de municipalităţi din ţară, competiţie organizată de Eco-Rom Ambalaje, sub patronajul Ministerului Mediului şi Schimbărilor Climatice, în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2014. Braşovul a reuşit să obţină premiul pentru cea  mai bună campanie de comunicare în această competiţie, marele premiu fiind revendicat de Sfântu Gheorghe, care va beneficia din partea organizatorilor de amenajarea unui spaţiu inedit de relaxare, respectiv a unei zone 100% eco Wi-Fi, în valoare de 12.000 euro.

„Acest premiu este o recunoaştere a activităţii echipei de comunicare din cadrul Primăriei Braşov, care a coordonat campania de promovare a acestui proiect. De asemenea, le mulţumesc partenerilor noştri de la Comprest şi Urban, operatorii de salubrizare ai municipiului Braşov, care s-au implicat şi în campania de promovare şi au înţeles necesitatea susţinerii acestui proiect, precum şi reprezentanţilor mass-media, care au dat mai departe mesajul nostru şi au promovat la rândul lor această campanie. Noi sperăm că dacă anul acesta comunicarea a fost foarte bună, anul viitor să fim cel mai eficient oraş din punctul de vedere al reciclării şi să avem cel mai bun raport de material reciclat raportat la numărul de locuitori”, a precizat viceprimarul Adrian Atomei.

orasul reciclarii_foto andrei paul_primaria brasov 005 (3)Criteriile care au stat la baza evaluării au fost calitatea serviciilor de colectarea separată (însemnând accesul populaţiei la containerele colorate de tip clopot, aspectul acestora şi corectitudinea depunerii separate a deşeurilor în fiecare container), cantitatea de deşeuri colectate şi acţiunile de conştientizare şi mobilizare a populaţiei pentru a separa deşeurile. Pe parcursul derulării competiţiei, la nivel naţional, au fost colectate peste 6.700 de tone de deşeuri de ambalaje, dintre care 2.700 de tone de plastic, 3.500 de tone de hârtie-carton, 500 de tone de sticlă şi 30 de tone de metal. În cele şase luni, la Braşov au fost colectate 17.522 de kg de plastic şi metal, 47.514 de kg de hârtie şi carton şi 9.753 de kg de sticlă, în cele 150 de „clopote” montate în 75 de locaţii din oraş.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Anunţuri mică publicitate