Dezastrul de la RAT Brașov, în cifre

Dezastrul de la RAT Brașov, în cifre

Troleibuz RAT BrasovSituația de la RAT Brașov , după cum a prezentat-o chiar noul manager al regiei de transport în comun, Cristian Radu, este foarte gravă din punct de vedere economic.

La această oră, vă putem prezenta situația parcului auto al RAT Brașov, precum și sumele necesare pentru a pune în circulație mijloacele de transport trase pe dreapta din cauza defecțiunilor.

Potrivit unei situații de la 1 iulie 2013, RAT avea în dotare 241 de mijloace de transport, din care 144 de autobize și 97 de autobuze și troleibuze pentru transport mixt.

Indicator autobuze Autobuze transport mixt Troleibuze transport mixt Total / medie
Parc auto (buc.) 144 67 30 241
Uzura 93,40% 87,06% 59,36% 86,65%
Autovehicule cu durata de funcționare expirată (buc.) 54 2 19 75
Autovehicule defecte imobilizate pe termen lung 42 11 9 62
Fonduri necesare pentru repunerea în circulație (lei) 220.000 130.000 45.000 395.000

Ca o concluzie, 31,12% din parcul auto al RAT Brașov este expirat, iar peste un sfert din mașini (25,73%) sunt trase pe dreapta dincauza defecțiunilor șilipsei de fonduri pentru reparații. Practic, RAT Brașov funționează la trei sferturi din capacitate, cu multe dintre mașini expirate din punct de vedere tehnic!

Loading...
  1. Puteti face fonduri pentru RAT , amendand fumatorii din statiile RAT, care se aseaza sub refugiu si isi aprind tigarile, noi nefumatorii, fiind nevoiti sa ne situam la distanta de refugiu, daca dorim sa respiram aer curat. Stiu ca exista o lege impotriva fumatului in locurile publice, doar in spatiile special amenajate. De ce sa nu aplicati legea, faceti si profit si o lume mai sanatoasa!

    Reply
  2. Inca un articol de doi lei marca Uniunea Securista Li!! Un sfert de masini trase pe dreapta e normal pentru ca nu sunt suficienti bani de reparatii sau pentru ca acestea intarzie din varii motive.
    Masinile care au depasit durata de functionare sunt alea SH aduse mai demult inca de pe vremea minunatului Ghise, acest Nero care ar trebui incendiat ca in poezia lui Eminescu.
    Mai sunt si troleibuzele SH aduse dupa anii 2000. Restu de autobuze sunt aduse dupe 2001-2202, asa ca cum dracu sa fie expirate? Ati aruncat niste cifre fara a defalca sau a spune clar ce si cum este stricat sau nefunctional.
    Mai mult, stimati tovarasi, ca parca ati refacut Cominternul… Nu ati spus care este efectul in tim real a ceea ce spuneti! ?Unde se vede pe strada? V-a dus vreodata mintea mai tata, ca pe strada nu circula TOATE masinile disponibile intr-un parc? E ca la unmeci de fotbal, unde pe teren trimiti unspe jucatori nu 22 sau 40 cati ai disponibili. Deci problema se pune altfel: RAT merge la blana., sau are rezerva vreo marja de miscare? Proababil ca nu, asta se intelege din articolu’ vostru, nu ca s-a prabusit regia ca a expirat nuj ce fier.

    Reply
    • „Prietene“, astea sunt cifre oficiale. Daca cei de la RAT spun asta, atunci n-or fi ei tampiti sa se faca de ras… iar daca imi spui ca e firesc ca peste 30% din parc sa fie expirat si 25% sa fie de rezerva 😀 atunci nu mai pierd vremea sa polemizam pe aceasta tema

      Reply
  3. D-le Sebastian Dan, nu vă mai obosiţi să-i răspundeţi acestui schingiuitor al tastaturii. Găsiţi răspunsuri detaliate la toate minciunile sale proliferate în decursul anilor, pe forum.transira.ro, mai ales în secţiunea „Stiri, articole de presa, noutati transport public Brasov”.

    Reply
  4. mai vorbim de luni incolo….se va trece la planul marit de circulatie…sa vedem cum isi vor scoate parleala, masini nu-soferi nu…..din surse sigure va spun….troleibuzele fbw au o vechime de 37 ani….volvo 25 ani, man 24 ani, renault 28 ani….asa ca…transportul electric e praf….numa` bine

    Reply
  5. se aud zvonuri ca rat bv vot sa aduca autobuze noi si pentru zona metropolitana de cand vor intra

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.